نسخه چاپی

آقای گل پرسپولیس به داورها رشوه داد

كلم كادوپیچ هدیه طارمی به مقانلو

طارمی كه برخلاف ظاهر آرامش بسیار شلوغ و بازیگوش است، در حالی به رقابت با نوراللهی پرداخت كه برای داوران آشپزی برنامه یواشكی سالاد درست كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، برنامه دست‌پخت‌هاي خودماني از شبكه دوم سيما روي آنتن مي‌رود. نسرين مقانلو و آرش ظلي‌پور كه به عنوان مجريان اين برنامه مهمانان را در پختن غذاهاي موردنظرشان همراهي مي‌كنند، در آخرین برنامه ميزبان مهدي طارمي و احمد نوراللهي بودند.

هر چند كه تا امروز برنامه دست‌پخت‌هاي خودماني با حضور مهمانان ورزشي سرشناسي مثل وحيد طالب‌لو، سامان آقازماني، علي عليپور، محسن فروزان، مهرداد اولادي و... روي آنتن رفته ولي شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه طارمي و نوراللهي آنقدر شلوغ كرده‌اند كه استوديوي برنامه را تركانده‌اند.

طارمي كه برخلاف ظاهر آرامش بسيار شلوغ و بازيگوش است، در حالي به رقابت با نوراللهي پرداخت كه براي داوران آشپزي برنامه يواشكي سالاد درست كرد.

طارمي در حالي كه غذاي مورد نظرش را مي‌پخت، همزمان با آن و به صورت مخفيانه براي داورها سالاد درست كرد و كوشيد تا آن را به داورها بدهد: «اين هم سالاد زيرميزي من به داورها تا يه لطفي بكنن و منو برنده اعلام كنن.»

طارمي وقتي متوجه شد كه داستان سالاد زيرميزي‌اش لو رفته، گفت اين سالاد سورپرايز او براي داورها بوده است.

البته اين پايان ماجرا نبود چون شلوغ‌كاري‌هاي طارمي در حين برنامه باعث شد تا نسرين مقانلو حسابي از مهاجم پرسپوليس دلخور شود و كار را با نوراللهي پيش ببرد.

طارمي در اواخر برنامه براي اينكه دلخوري مقانلو را رفع كند، يك كلم را با ربان قرمزرنگ كادوپيچ كرد و آن را به نسرين مقانلو اهدا كرد.

ظلي‌پور در مورد اين دو پرسپوليسي در برنامه دست‌پخت‌هاي خودماني چنين گفت: «تا قبل از اين فكر مي‌كردم كه طارمي و نوراللهي خيلي آرام و بي‌سروصدا هستند. ولي پس از پايان فيلمبرداري اين برنامه فهميدم كه تمام تصورات من از اين دو اشتباه بوده است. طارمي آنقدر در طول اين برنامه شلوغ كرد كه استوديوي ما را بهم ريخت و باعث شد كه خانم مقانلو بقيه كار را با نوراللهي پيش ببرد (خنده). به هر حال برنامه ما با حضور طارمي و نوراللهي به خوبي پيش رفت و اميدوارم كه مورد توجه بينندگان قرار بگيرد.»

۱۳۹۴/۱۱/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...