نسخه چاپی

تازه ترین گمانه زنی ها درباره تبلت جدید اپل

بیش از یك سال از معرفی آیپد ایر 2 می گذرد و حالا شایعاتی درباره آیپد ایر 3 به گوش می رسد. براساس تازه ترین گزارش ها، اپل قصد دارد در بهار امسال تبلت 9.7 اینچی جدید خود را رونمایی كند.

به گزارش نما در اینجا به مرور همه شایعات و گزارش هایی که تا به امروز درباره آیپد ایر 3 مطرح شده می پردازیم.

اپل تا پیش از این عادت داشت تبلت های جدید خود را در فصل پاییز معرفی کند، ولی وقتی اپل امسال آیپد پرو را رونمایی کرد، هیچ خبری از آیپد ایر 3 مطرح نشد. حالا اما گزارش هایی مطرح شده که حاکی از تصمیم اپل برای معرفی این تبلت در بهار است. این خبر با شایعات قبلی نیز مطابقت دارد. همچنین، گفته می شود که این رونمایی در صورت آماده شدن محصولات اپل، هفته آخر اسفند و یا هفته اول فروردین برگزار خواهد شد. قرار است اپل در این مراسم از سه محصول جدید خود، یعنی نسل جدید ساعت هوشمند اپل، آیپد ایر 3 و آیفون 5se رونمایی کند.


وقتی با نگاه دقیق تری به سری محصولات آیپد ایر نگاه کنیم شاید به نظر برسد که تفاوت خاصی بین مدل های مختلف آن وجود ندارد، ولی گویا قرار است اپل این بار تغییرات چشمگیری را در آیپد ایر 3 ایجاد کند.


در ماه شهریور گذشته، وب سایت MyDrivers گزارش داد آیپد ایر 3 احتمالا دارای صفحه نمایش با کیفیت 2334 در 3112 خواهد بود. در صورت صحت این خبر، اپل تغییر چشمگیری را در این تبلت انجام داده، چرا که ابعاد پیکسلی آیپد ایر 2 در حال حاضر معادل 1536 در 2056 است.

آیپد پرو به پردازنده A9X، که جدیدترین پردازنده این شرکت محسوب می شود مجهز است و گمان می رود آیپد ایر 3 نیز از همین تراشه استفاده کند. اپل هنوز پردازنده A10 را رونمایی نکرده و روال این شرکت نیز به این ترتیب بوده که پردازنده های جدید خود را ابتدا در گوشی های آیفون استفاده می کند.

همچنین، گفته می شود که آیپد ایر 3 از قابلیت تاچ سه بعدی که آیفون 6 و آیفون 6s plus از آن برخوردار هستند بی بهره خواهد بود.

هنوز نمی توان با قطعیت درباره لوازم جانبی آیپد ایر 3 صحبت کرد، ولی احتمال می رود کیبورد فیزیکی کوچکی همراه با این تبلت عرضه شود.

انتظار می رود هرچه به بهار نزدیک شویم جزییات بیشتری از محصولات جدید اپل را دریافت کنیم، پس طی روزهای آتی با تک شات همراه باشید.

۱۳۹۴/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...