نسخه چاپی

كشف 80 كیلو تریاك و دستگیری پنج قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی "رودبارجنوب" از كشف 80 كیلوگرم تریاك در دو عملیات پلیسی خبر داد و گفت: ماموران با تیزهوشی دو دستگاه خودرو را توقیف و پنج قاچاقچی را نیز دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از برنا سرگرد "ناصر کوهستانی" با اعلام این خبر گفت : در عملیات اول ماموران ایستگاه بازرسی "بهادر آباد" حین کنترل خودروهای عبوری در محور "کهنوج به جیرفت" به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از این خودرو 25 کیلو و 840 تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

وی در تشریح عملیات دوم بیان داشت : ماموران ایستگاه بازرسی "بهادر آباد" بار دیگر حین کنترل خودروهای عبوری از سمت کهنوج به شهرستان جیرفت به یک دستگاه کامیون حامل تره بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی رودبارجنوب گفت : پس از بازرسی تخصصی از خودروی مذکور 56 کیلو و 550 گرم تریاک که درون پلاستیک های خیار سبز جاساز شده بود، کشف شد.

سرگرد کوهستانی اظهار داشت : در این دوعملیات در مجموع مقدار 82 کیلو و 390 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ، دو دستگاه خودرو توقیف و 5 نفر متهم نیز دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده وسیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مبارزه با مواد مخدر فرآیندی بسیار دشوار، مهم و حساس است که این امر، همتی جمعی را می طلبد، پس باید با ایجاد احساس مسئولیت در تمام ارگان ها به این وظیفه مهم عمل کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...