نسخه چاپی

استفاده از فضای انتخابات برای شكستن حصر رسانه ای

اعتدال گرایان میثاقنامه را امضا نكردند

كانال های منتسب به اصلاح طلبان از به میدان آوردن رئیس دولت اصلاحات در همایش های انتخاباتی شان برای جذب آراء مردمی خبر دادند. آنها تلاش دارند تا از فرصت انتخابات جهت شكستن حصر رسانه ای رئیس دولت اصلاحات استفاده شود.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریعتر و بدون پرده دریافت کرد؛ جذابیت اخبار تلگرامی موجب شد تا به صورت گزینشی، اخبار رسمی و غیررسمی و همچنین انتخاباتی منتشر شده در این کانال‌ها مورد بررسی قرار دهیم.

*استفاده از فضای انتخابات برای شکستن حصر رسانه ای

کانال های منتسب به اصلاح طلبان از به میدان آوردن رئیس دولت اصلاحات در همایش های انتخاباتی شان برای جذب آراء مردمی خبر دادند. آنها تلاش دارند تا از فرصت انتخابات جهت شکستن حصر رسانه ای رئیس دولت اصلاحات استفاده شود.



*الو استاندار؟ مشکل این روستا را فوری حل کنید!

یکی از کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه کرمانشاه از تماس‌های تلفنی جعلی برای تبلیغ استفاده می‌کند و با حضور در میان اهالی برخی از روستاها مشکلاتشان را تلفنی با استاندار در میان می‌گذارد!


*برجام جدیدترین بهانه برای ایجاد دودستگی در فضای انتخابات

برخی کانال ها و گروه های تلگرامی طی روزهای اخیر بحث های زیادی را با محوریت برجام به نمایش گذاشتند و تلاش کردند تا بر اساس نظرات نمایندگان و شخصیت های سیاسی درخصوص برجام آرائ خود را در انتخابات دسته بندی کنند و کسانی که خوشبینی بیش از حد به برجام نشان دادند را از لیست اصولگرایان خط بزنند.

*اعتدال گرایان میثاق را امضا نکردند

گروه های تلگرامی اصلاح طلب از امضا نکردن میثاق نامه اصلاح طلبان توسط اعتدال گرایان خبر دادند و نوشتند: اصلاح طلبان لیست منشور اصلاح طلبی را امضا کردند اما اعتدال گرایان لزومی برای امضای این منشور نداشتند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...