نسخه چاپی

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با نما:

اقبال مردمی به اصولگرایان بیشتر است

عکس خبري -اقبال مردمي به اصولگرايان بيشتر است

مطابق آمار منتشره و نتایج نظرسنجی ها، اقبال ورویكرد مردمی به اصولگرایان 60 درصد است.لذا اگر اصولگرایان باهم صدایی و لیستی واحد بتوانند وحدت خود را در انتخابات حفظ كنند؛ قطعا در این عرصه پیروز میدان خواهند شد.

به گزارش نما؛ موسی الرضا ثروتی کاندیدای اصولگرای مجلس دهم با اشاره به ضرورت همگرایی و پایبندی اصولگرایان به ائتلاف بزرگ اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان از ماهها قبل برای رسیدن به یک ائتلاف بزرگ در کنارهم جمع شدند، تا بتوانند در انتخابات آتی مجلس به پیروزی برسند، چرا که اگر اختلافی رخ بدهد، قطعا این پیروزی محقق نخواهد شد.
وی با بیان آنکه رویکرد و گرایش مردم به اصولگرایی در کشور بیش از گروههای دیگر است، خاطر نشان کرد: مطابق آمار منتشره و نتایج نظرسنجی ها، اقبال ورویکرد مردمی به اصولگرایان 60 درصد است. لذا اگر اصولگرایان باهم صدایی و لیستی واحد بتوانند وحدت خود را در انتخابات حفظ کنند؛ قطعا در این عرصه پیروز میدان خواهند شد.
ثروتی در پایان تصریح کرد: قاعدتا اگر این مهم اتفاق نیفتد ، نمایندگان کمتری را می توانیم وارد مجلس کنیم. امیدواریم اصولگرایان دراین زمینه بایک برنامه منسجمی بتوانند گام های مؤثرتری را بردارند .

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...