نسخه چاپی

محمد سلیمانی در گفت وگو با نما:

دشمن با تخریب شورای نگهبان درصدد نفوذ به حاكمیت است

انتخابات اسفندماه بسیار تعیین كننده است و دشمن از طریق فشار به شورای نگهبان و درپی آن از راه انتخابات درصدد نفوذ به ساختارهای حاكمیت است اما شورای نگهبان همچنان پای قوانین اساسی ایستاده ومانع نفوذ دشمن می شود.

معاون مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به هجمه تخریب علیه شورای نگهبان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دو عنصر مهم در تبیین تصمیم گیریها و قانون گذاری در کشور هستند وشورای نگهبان مهم ترین رکن در مقابل نفوذ دشمن است.

محمد سلیمانی معاون مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری نما با بیان اینکه دشمن از هر ابزاری برای تخریب نهاد شورای نگهبان استفاده می کند اظهار داشت: انتخابات اسفندماه بسیار تعیین کننده است و دشمن از طریق فشار به شورای نگهبان و درپی آن از راه انتخابات درصدد نفوذ به ساختارهای حاکمیت است اما شورای نگهبان همچنان پای قوانین اساسی ایستاده ومانع نفوذ دشمن می شود.

وی با اشاره به تخریب های اخیر علیه آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: ایشان به دلیل شخصیت حقیقی و حقوقی قوی خود مورد حمله این هجمه ها قرار می گیرند.

سلیمانی در تشریح شخصیت حقوقی دبیرشورای نگهبان خاطرنشان کرد: ایشان همواره سعی کردند از نفوذ جریان های لیبرال وجریان سکولار که نسبت به قانون اساسی ومبانی نظام جمهوری اسلامی و آرمان ها و اهداف انقلاب فاصله دارند جلوگیری کند.

عضو بسیج دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند مهم ترین خطری که کشور را تهدید می کند خطر نفوذ دشمن است گفت: دشمن برای نفوذ نیز از ابزار خود در داخل کشور استفاده می کند و مهم ترین راهبرد دشمن برای ضربه زدن به نظام راهبرد نفوذ است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...