نسخه چاپی

پیروزی پرسپولیس وشكست ذوب‌آهن در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول مقابل سایپا به پیروزی دست یافت.

به گزارش نما به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این مسابقه در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* در دقیقه 5 مسابقه ضربه پای چپ امید عالیشاه از درون محوطه جریمه توسط دروازه‌بان سایپا مهار شد. این توپ در چارچوب نبود.

* در دقیقه 10 ضربه استثنایی احمد نورالهی از گوشه محوطه جریمه وارد دروازه سایپا شد. فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا روی این ضربه غافلگیر شد و نتوانست عکس‌العملی داشته باشد.

* بعد از این این گل بازیکنان پرسپولیس کمی عقب نشستند و نبض بازی به دست بازیکنان سایپا افتاد، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

* در دقیقه 19 غلامرضا رضایی با پاس پشت پا میلاد ترابی را در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرد که ضربه مهاجم سایپا توسط لوبانوف دفع شد.

* در دقیقه 31 ضربه ایستگاهی محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی دروازه سایپا به خارج رفت.

* در دقیقه 43 احمدزاده با حرکتی تکنیکی در گوشه محوطه جریمه سایپا، از مدافع حریف عبور کرد، اما دیگر مدافع سایپا توپ احمدزاده را راهی کرنر کرد.

* در دقیقه 44 ضربه پای راست امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه سایپا با اختلافی اندک از بالای دروازه فلاح‌زاده به اوت رفت.

* در ادامه دو تیم حملات جسته و گریخته‌ای را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند، اما سودی نداشت و از خطر کافی برای باز کردن دروازه‌ها برخوردار نبود.

* حسین زرگر داور مسابقه در نیمه اول به مجید ایوبی از سایپا کارت زرد نشان داد.

ذوب آهن 0 - 1 فولاد خوزستان

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن رده سومی در فولادشهر اصفهان میزبان فولاد خوزستان بود که نیمه نخست جدال دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

تک گل نیمه اول را محمد اهل شاخه در دقیقه 8 به ثمر رساند.

قضاوت این بازی را رضا مهدوی برعهده دارد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...