نسخه چاپی

تراكتورسازی 2_1 سپاهان/طلسم قلعه نویی شكست

تراكتورسازی سپاهان را شكست داد. از هفته بیست و یك لیگ برتر تیم های سپاهان و تراكتورسازی در تبریز رودرروی یكدیگر قرار گرفتند و قرمزپوشان موفق به شكست سپاهان شدند. این پیروزی در شرایطی بوجودآمد كه گل پیروزی این بازی را مهدی شریفی بازیكن سرباز تراكتورسازی در دقیقه 94 به ثمررساند.بازیكنی كه از سپاهان به تراكتورسازی آمده بود.

به گزارش نما به نقل از عصرایران، تراکتورسازی سپاهان را شکست داد. از هفته بیست و یک لیگ برتر تیم های سپاهان و تراکتورسازی در تبریز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و قرمزپوشان موفق به شکست سپاهان شدند. این پیروزی در شرایطی بوجودآمد که گل پیروزی این بازی را مهدی شریفی بازیکن سرباز تراکتورسازی در دقیقه 94 به ثمررساند.بازیکنی که از سپاهان به تراکتورسازی آمده بود.

در این دیدار ابتدا سپاهانی‌ها در دقیقه 13 توسط رسول نویدکیا به گل برتری رسیدند اما در دقیقه 29 آلویز نانگ توانست گل مساوی را برای تراکتورسازی به ثمر برساند تا دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن بروند.اما این پایان کار نبود و مهدی شریفی موفق شد در وقت‌های اضافی نیمه دوم، گل برتری تراکتورسازی را به ثمر برساند.

تراکتورسازی با این پیروزی 31 امتیازی شد و سپاهان نیز با این شکست 25 امتیازی باقی ماند.تیم قلعه نویی در شرایطی به این پیروزی رسید که بازی های گذشته اش را با تک امتیاز و مساوی پشت سر گذاشته بود. همین مساله سبب شد سکوهای یادگار امام دقایقی قبل از گل پیروزی علیه سرمربی شعار بدهند.

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...