نسخه چاپی

علاقه‌مندان به نظام اسلامی در جهت خلاف خواسته‌های رسانه‌های بیگانه عمل خواهند كرد

عکس خبري -علاقه‌مندان به نظام اسلامي در جهت خلاف خواسته‌هاي رسانه‌هاي بيگانه عمل خواهند کرد

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در پاسخ به نامه دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث طی نامه‌ای اعلام كرد: علاقه‌مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند و در جهت خلاف خواسته‌های آنان عمل خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیت‌الله محمدی ری شهری در پاسخ به نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث طی نامه‌ای به دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث اعلام کرد: علاقه‌مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه‌ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده‌ام در جهت خلاف خواسته‌های آنان عمل خواهند کرد.

آیت‌الله محمدی ری‌شهری با اشاره به نامه دانشجویان خطاب به وی و توصیه آنها درباره اظهارنظر در زمینه اظهارنظر رسانه‌های بیگانه در مورد رأی‌ندادن به شماری از بزرگان نظام، در این نامه ضمن تشکر از دانشجویان به چند مورد اشاره کرد.

در ادامه این نامه آیت الله محمدی ری شهری با تأکید بر اینکه اصولاً ورود اینجانب به عرصه انتخابات خبرگان با دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود، آورد: علاقه‌مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه‌ای نسبت به پیام رسانه‌های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده‌ام در جهت خلاف خواسته‌های آنان عمل خواهند کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تشدید اختلافات داخلی یکی از مهم‌ترین آرزوهای دشمنان انقلاب است، آورد: تشدید اختلافات داخلی یکی از مهم‌ترین آرزوهای دشمنان انقلاب است که همه باید از آن اجتناب کنیم به ویژه در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شده است.

آیت الله محمدی ری شهری در انتهای نامه خود ابراز امیدواری کرد که با پیروی کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، ملت ما در هفتم اسفند حماسه‌ای باشکوه‌تر از حماسه‌های گذشته را رقم بزند.

۱۳۹۴/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...