نسخه چاپی

پاپی زاده

سیاسیون راه‌یافته به مجلس دهم برای حل مشكلات اقتصادی برنامه بدهند

نماینده مردم دزفول در مجلس نهم از گروه‌های سیاسی كه در مجلس دهم رأی مردم را كسب كرده‌اند، خواست برای بهبود وضعیت معیشتی مردم برنامه ارائه دهند.

به گزارش نما عباس پا‌پی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مهمترین وظایف مجلس دهم، گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم، مهمترین وظیفه مجلس آینده است.

وی افزود: مردم با رأی خود به ویژه در شهرستان‌ها اعلام کردند به افرادی اعتماد می‌کنند که عملگرا باشند، زیرا از شعار خسته‌ شده‌اند.

منتخب مردم دزفول در مجلس دهم تصریح کرد: مردم به خاطر مشکلات معیشتی توقع دارند که نمایندگان در راستای حل مشکلاتشان فعالیت کنند.

پاپی‌زاده ابراز امیدواری کرد گروه‌های سیاسی بتوانند برای حل مشکلات معیشتی مردم و معضل رکود و بیکاری، برنامه‌ای ارائه دهند و گفت: ادامه وضعیت اقتصادی عوارض اجتماعی در پی خواهد داشت و موجب افزایش ناامنی‌هایی مثل دزدی و زورگیری می‌شود.

وی با اشاره به ترکیب مجلس آینده گفت: ترکیب مجلس آینده نباید به گونه‌ای باشد که نظارت مجلس بر عملکرد دولت را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا برای ما اعتلای کشور مهم است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، شأن قانونی مجلس را شأنی نظارتی خواند و گفت: نظارت مجلس در دولت باعث بهبود عملکرد دولت می‌شود.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...