نسخه چاپی

منتخب مجلس دهم:

توفیق كشوری اصولگرایان پیامی روشن برای دولت دارد

عکس خبري -توفيق کشوري اصولگرايان پيامي روشن براي دولت دارد

می بینیم كه بیشتر كاندیداهای اصولگرا در سطح كشور الحمدلله رأی آوردند و این پیام بسیار روشنی برای دولت دارد و آن اینكه؛ دولت باید در رعایت قوانین و رعایت مصالح و منافع كلّی كشور به دور از جریان های حزبی و جناحی عمل كند و به قانون گردن نهد.

منتخب مردم قم گفت: امیدواریم که مجلس و دولت در یک تعامل سازنده متکی بر منافع ملّی، آنچه که به نفع مردم است را مورد توجه قرار دهند.

حجّت الاسلام مجتبی ذوالنور ، با بیان اینکه در مجموع نتیجه انتخابات به نفع جریان اصولگرایی رقم خورده است گفت: در این انتخابات 4 جریان در مقابل اصولگراها وجود داشت. جریان نخست جریان دولت بود که تمام قد فعّال بودند؛ از شخص آقای رئیس جمهور تا معاونین ایشان و وزرا متأسفانه به طور جدّی و جهت دار در انتخابات حضور داشتند. جریان دوم جریان اصلاحات بود. آنهایی که در فتنه پرونده بدی داشتند و از اذهان مردم پاک شده بودند؛ متأسفانه دولت ظرف این دو سال سعی کرد آنها را زنده کند و خب دوباره زنده شدند.

وی ادامه داد: جریان سوم جریانی بود که به اسم مستقل اقداماتی را انجام می دادند. گروه چهارم مستقلین واقعی هستند؛ کسانی که با پوشش گروه خاصی نیامدند و از طرفی جریان پنجم هم جبهه اصولگرایی کشور است. ما می بینیم که بیشتر کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور الحمدلله رأی آوردند و این پیام بسیار روشنی برای دولت دارد و آن اینکه؛ دولت باید در رعایت قوانین و رعایت مصالح و منافع کلّی کشور به دور از جریان های حزبی و جناحی عمل کند و به قانون گردن نهد.

منتخب مردم قم با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس پسندیده، نه دولتی است نه ضد دولتی، اظهار داشت: تلاش هایی که صورت گرفت تا مجلس دولتی بوجود بیاید، محقق نشد؛ بنابراین ما امیدواریم که مجلس و دولت در یک تعامل سازنده متکی بر منافع ملّی، آنچه که به نفع مردم است را مورد توجه قرار دهند.

ذوالنور در خصوص چگونگی فعّالیت اصولگرایان در مجلس دهم گفت: اگر اصولگرایان بیش از 50 درصد کرسی ها را در اختیار داشته باشند، طبیعتا کار راحت تر است ولی اگر غیر از این باشد، مقداری کار سخت تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...