نسخه چاپی

حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان جهان هستند

امام جمعه موقت سنندج گفت: خانواده‌ها چهارشنبه‌سوری آخر سال را مدیریت كنند و نگذارند فرزندانشان در این مسأله آسیب ببینند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، منطقه کردستان، ماموستا «سیداحسن حسینی»، در خطبه‌های نماز جمعه امروز مسجد جامع سنندج، با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: آن حضرت بهترین الگو برای زنان جهان هستند.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) دارای صفات شایسته‌ای بودند و پیامبر اکرم(ص) از ایشان به‌عنوان پاره تن خود یاد می‌کردند.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) برترین بانوی جهان اسلام هستند که روایات بسیاری نیز در مقام بزرگی و منزلت جایگاه ایشان وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود به مسأله مرگ و برپا شدن روز قیامت اشاره و تصریح کرد: هر آنچه را که انسان در این دنیا انجام دهد پاداش یا جزای آن را در روز قیامت خواهد دید.

ماموستا حسینی با تأکید بر رعایت آداب اسلامی، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید از زندگی بزرگان دینی الگو بگیرند و با اقامه نماز، پرداخت زکات و کمک به فقرا و نیازمندان توشه آخرت خود را ببندند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسأله چهارشنبه پایانی سال اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه در چهارشنبه‌سوری گاهی شاهد آسیب‌های جبران‌ناپذیری هستیم که کام خانواده‌ها را تلخ می‌کند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: لازم است خانواده‌ها چهارشنبه‌سوری آخر سال را مدیریت کنند و نگذارند فرزندانشان در این مسأله آسیب ببینند.

وی یادآور شد: ضروری است که مأموران انتظامی نیز مانند همیشه در چهارشنبه آخر سال اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی انجام دهد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...