نسخه چاپی

اعلام آمادگی چینی ها برای سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش نما - ایرنا نوشت ، سرمایه گذاران چینی در دیدار از زیرساختهای چهارمحال و بختیاری آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام کردند.

براساس همین گزارش ،قابلیت ها و ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران چینی، روز پنجشنبه در نشست گروهی از سرمایه گذاران چین با استاندار ، معرفی شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری،در نشست با یک گروه سرمایه گذار چینی گفت:این استان به دلیل برخورداری از راههای دسترسی به استان های بزرگ و صنعتی کشور مانند اصفهان و خوزستان، دارای شرایط مطلوبی سرمایه گذاری است.
قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد:ارتقای کیفی و کمی زیرساخت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم،شرایط این استان را برای جذب سرمایه گذاری فراهم کرده است.
وی افزود:وجود راههای ارتباطی مناسب در چهارمحال و بختیاری و اتصال فلات مرکزی کشور به آب های آزاد از طریق جاده های این استان، نقش مهمی در سودآوری اجرای طرح های سرمایه گذاری دارد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد:پیگیری طرح های بزرگ مانند اجرای راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز، احداث پتروشیمی، پروژه های مرتبط با فولاد دیگر صنایع مادر در چهارمحال و بختیاری، زمینه را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان تسهیل کرده است.
وی گفت: مسوولان چهارمحال و بختیاری شرایط مناسب و مطلوبی را برای حضور سرمایه گذاران و تأمین امنیت سرمایه گذاری آنان، تسهیل در صدور مجوزات قانونی لازم و ارائه تسهیلات مورد نیاز فراهم کرده اند.
گفتنی است ، این گروه سرمایه گذار، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در احداث نیروگاه های برقآبی، راه آهن، پالایشگاه، پتروشیمی اعلام کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...