نسخه چاپی

یك كشته و 6 مصدوم برجای ماند؛

انفجار هولناك 50 كیلو مواد محترقه

انفجار 50 كیلو مواد سازنده برای نارنجك‌های چهارشنبه آخر سال، خانه‌ای را ویران كرد. در این حادثه كه چهارشنبه رخ داد پسر جوانی به كام مرگ فرو رفت و 6 مرد دیگر را دچار سوختگی شدیدی كرد.

به گزارش نما به نقل از ایران، آتش‌نشانان در ایستگاه اسلامشهر در حال آماده‌باش بودند که ساعت 4:15 عصر چهارشنبه، زنگ حادثه به صدا درآمد و حادثه انفجار در خانه 5 طبقه در شهرک قاسم آباد گزارش شد. تیم عملیاتی سریعاً اعزام شد و در کمتر از 3 دقیقه در محل حاضر شدند.

آتش‌نشانان در ابتدا با مشاهده عمق فاجعه و تعداد مصدومین که 7 مردبودند سریعاً از طریق ستاد و شبکه بیسیم به اورژانس اطلاع دادند. آتش‌نشانان به علت داشتن آتش حرارت و دود، مصدومان را که وضعیت بسیار وخیمی داشتند از محل حادثه خارج کردند و کار ایمن‌سازی محل را انجام دادند و منتظر اورژانس شدند. یک آتش‌نشان می‌گوید: اورژانس اسلامشهر که دو پایگاه آن با محل حادثه 5 دقیقه فاصله داشت بعد از گذشت 35 تا 40 دقیقه در محل حاضر شدند.

وی افزود: لباس‌های مصدومان که بر اثر شدت انفجار کاملاً سوخته شده بود و با قطع عضو و سوختگی بالای 80 درصد در برابر مردم ناله می‌کردند فضای دلخراشی بود تا اینکه بعد از دقایق طولانی آمبولانس‌های اورژانس سر رسیدند و آنان را به بیمارستان انتقال دادند.

بنابر این گزارش، یکی از مصدومان به خاطر شدت سوختگی و آسیب جدی از پای درآمد و 6 مرد دیگر در شرایط سختی بسر می‌برند. این گزارش حاکی است بررسی‌ها نشان داده که این مردان با 50 کیلو مواد منفجره در حال ساخت نارنجک و مواد محترقه چهارشنبه آخر سال بودند که انفجار مهیب سرنوشت تلخی را برای آنها رقم زد.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره خبر تاخیر اورژانس به شوک گفت:«من 40 دقیقه تاخیر را تکذیب می کنم. در حال حاضر زمان دقیق را نمی دانم اما بعید است بیشتر از 15 تا 20 دقیقه طول کشیده باشد. ماموران اورژانس بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه با دو دستگاه آمبولانس و هلیکوپتر امداد به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان امام خمینی(ره) و شهدای یافت آباد منتقل شدند.»

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...