نسخه چاپی

اختصاصی نما

ادعای بی اساس خانم معاون خشم زنان سیستانی را برانگیخت

عکس خبري -ادعاي بي اساس خانم معاون خشم زنان سيستاني را برانگيخت

چندی پیش خانم ملاوردی در ادعائی اظهار كرده بود، زنان و دختران روستایی در سیستان و بلوچستان برای تأمین معاش خود مجبور به كسب درآمد از راه های نامتعارف هستند زیرا مردان آنها، به دلیل ناگفته خانم ملاوردی، اعدام شده اند.

شکایت زنان نخبه سیستانی از معاون امور زنان رئیس جمهور، که در این چند روز اخیر در سایت های مختلف منتشر شده است، واکنش ها و شکایت های بسیاری را در برداشته است ؛ چنانچه نمایندگان خانه‌ ملت از جمله زهره طبیب زاده، فاطمه آلیا، لاله افتخاری، فاطمه رهبر و حمید رسایی نمایندگان مردم تهران و نیره اخوان نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر به رئیس جمهور عملکرد معاونت امور زنان و خانواده‌ ریاست جمهوری را مورد انتقاد قرار دادند و خواستار پیگیری وی در این امر شدند. فاطمه رهبر در مصاحبه با خبرنگار نما گفت: اظهارات مولاوردی باید توسط رئیس جمهور پیگیری شود.
رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی افزود: تذکرات لازم به رئیس جمهور در این رابطه داده شده و ما پیگیر تذکر خود هستیم.
اکثر بزرگان این استان پاسخ ها به این ادعای معاون امور زنان رئیس جمهور دادند ازجمله محمدعلی حمیدیان معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسئولین قضایی استان پیگیر این مسئله به صورت جدی خواهند شد. به هیچ عنوان چنین روستایی در سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد و این گفته کذب است.
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بهتر است خانم ملاوردی به جای هزینه تراشی برای نظام به فکر مسائل مهمتری در حوزه کاری خود باشد. ادامه داد: در صورت وجود چنین روستایی که قطعا وجود ندارد هم پرداختن به این موضوع از سمت معاون رئیس جمهور کار صحیحی نیست و تشویش اذهان عمومی را در پی دارد.
قابل ذکر است که چندی پیش خانم ملاوردی در ادعائی اظهار کرده بود، زنان و دختران روستایی در سیستان و بلوچستان برای تأمین معاش خود مجبور به کسب درآمد از راه های نامتعارف هستند زیرا مردان آنها، به دلیل ناگفته خانم ملاوردی، اعدام شده اند.
جالب اینجاست معاونت محترم زنان و خانواده ریاست جمهوری از دید حمایتی برای زنان آن منطقه با این سخنان خود دلسوزی کرده بود و این درحالی است که وی بزرگترین توهین ها و افتراها را در درجه اول به زنان و دختران این روستا و در درجه بعد به نظام جمهوری اسلامی ایران در اعدام بی دلیل مردان این روستا زده بود.
البته ناگفته نماند بعد از منتشر شدن این خبر مسئولان ارشد استان سیستان و بلوچستان از جمله امام نماینده ولایت فقیه و رئیس قوه قضاییه این ادعا را رد کردند و به معاون رئیس جمهور تذکر دادند که به شنیده ها اکتفا نکنند و برای ایشان اظهار تاسف کردند. همچنین در این راستا زنان فرهیخته و نخبه استان سیستان از این سخنان ملاوردی ابراز ناراحتی کرده و سخنان وی را توهین به جامعه زنان ایران دانستند و طی نامه ایی از آقای روحانی خواستار عذر خواهی این معاونت از زنان نجیب، غیور و دلاور سیستانی شدند.
قصور معاونان کشور نه‌تنها گریبان گیر خودشان می‌شود بلکه گریبان رئیس جمهور را هم می‌گیرد و او باید پاسخ گوی عملکرد زیر دستانس به مجلس و مردم باشد.
جالب امر اینجاست که بعد از این همه پیگیری و نامه نویسی و توضیح خواهی از رئیس جمهور، معاون ایشان هنوز سکوت کرده و عذرخواهی خود را به مردم شریف سیستان ارائه نداده است! و اینطور به نظر می‌رسد که قصد این کار را هم ندارد و منتظر است گذر زمان این مسئله را از یاد مردم ببرد تا او هم مجبور نشود از موضع خود پایین بیاید و برای دور کردن ذهن مردم از این مسئله و کم رنگ تر کردن موضوع انواع نشست ها را برگزار می کنند و به بهانه های روز جهنی زن و تجلیل از مقام زن جلسه راه می اندازد.
معاون محترم زنان ریاست جمهوری، زنان نجیب این سرزمین پهناور و متمدن جز احترام و حفظ جایگاه والایشان که از قدیم حفظ می‌شده خواستار چیز دیگری نیستند. این بانوان ارجمند برای احقاق بعضی از حقوقشان که فراموش شده گاهی خواسته ایی به شما می‌رسانند و توقع حمایت دارند نه تخریب!

۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...