نسخه چاپی

نماینده مردم دماوند و فیروز كوه درخواست كرد:

ضرورت برخورد با متخلفین در تبلیغات انتخاباتی

عکس خبري - ضرورت برخورد با متخلفين در تبليغات انتخاباتي

كسی كه با خرید رأی وارد مجلس شود و چگونه می تواند به دوراز مفاسد اقتصادی به كار خود ادامه دهد و یا با آن مبارزه كند، چنانچه خرید و فروش رأی هم یك مفسده است. لذا در خواست می شود با كاندیداهایی كه حرید رأی آنها محرز بوده برخورد شود و از ادامه رقابت در مرحله دوم باز بمانند.


حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس، ضمن تقدیراز برگزارکنندگان انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از حوزه انتخابیه خود به خبرنگار نما گفت: آنچه مسلم است برای برگزاری انتخابات هئیت اجرایی و هئیت نظارت زحمات زیادی کشیدند. اما حاشیه برگزاری انتخابات ، مسائل و مشکلاتی را ایجاد می کند، که باید تدبیری براي آن لحاظ شود.
وی افزود: با گزارشاتی که از سطح کشور به ما رسیده است، خرید و فروش رأی وضعیت نابسامانی را قبل از انتخابات ایجاد کرده بود. این موضوع باید مورد پیگیری قرار بگیرد که چرا یک فردی که می خواهد وارد مجلس بشود و از حقوق مردم دفاع کند چندین میلیون و گاها میلیارد هزینه می¬کند و رأی می خرد تا وارد مجلس شود. عدم رسیدگی به این موضوع اساس مجلس را زیر سوال خواهد برد و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: البته شورای محترم نگهبان در این زمینه دقت نظر را داشته است. اما نکته ای که قابل بیان است و ما به عنوان نماینده و یا کاندیدا درخواست داریم، برخورد با متخلفین انتخاباتی است، تا این موضوع برای همیشه جمع شود.
وی افزود: همان طور که مستحضرید، متاسفانه در حوزه انتخابیه بنده تا کنون دوبار در دوره های ششم و نهم صندوق ابطال شده است؛ لذا این موضوع بر روی توسعه و مسائل دو حوزه شهرستانی بی تاثیر نیست.
مشهدی عباسی ادامه داد: برای ساماندهی به این موضوع باید ابتدا امر فرهنگ سازی شود و با اطلاع و آگاه سازی مردم را نسبت به این موضوع هوشیار کنیم ؛ نکته بعدی برخورد با متخلفین است . چرا که اگر با متخلف برخورد نشود، طبیعتا خسران آن متوجه نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: درنظر بگیرید، کسی که با خرید رأی وارد مجلس شود و چگونه می تواند به دوراز مفاسد اقتصادی به کار خود ادامه دهد و یا با آن مبارزه کند، چنانچه خرید و فروش رأی هم یک مفسده است. لذا در خواست می شود با کاندیداهایی که حرید رأی آنها محرز بوده برخورد شود و از ادامه رقابت در مرحله دوم باز بمانند.


۱۳۹۴/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...