نسخه چاپی

مقام حزب الله: اسرائیل از ترس موشك های حزب الله می لرزد

مقام حزب الله لبنان گفت، رژیم صهیونیستی از ترس رویدادهای غیرمنتظره و موشك های حزب الله می لرزد.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از النشره نوشت: شیخ نبیل قاووق، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت، اسرائیل با همه نهادهای سیاسی و نظامی خود از ترس رویدادهای غیرمنتظره و موشک های حزب الله به خود می لرزد اما از ارتش های کشورهای حاشیه خلیج فارس نمی ترسد.

وی این سوال را مطرح کرد که چه کسی در برابر اسرائیل بازدارندگی ایجاد می کند «طوفان قاطعیت» و دیگر عملیات؟، یا قدرت و معادلات مقاومت؟

شیخ نبیل قاووق در سخنانی در مراسم یادبود حزب الله در منطقه بئر حسن بیروت تصریح کرد، اسرائیل از (مانور) ارتش های «رعد الشمال» استقبال می کند زیرا آنها خطری برای اسرائیل به شمار نمی روند اما اسرائیل از هر خانه و مرد و زن و کودکی در لبنان می ترسد و بسی افتخار برای ملت مبارز و شریف ترین مردم است که آنها، اسرائیل را می ترسانند و ننگی بر رژیم های عربی است که اسرائیل آن ها را می ستاید.

وی افزود، امروز که به علت کشتارهای رژیم سعودی در یمن، سیل خون به راه افتاده، اجماع عربی کجاست. خون هایی که در پی این کشتارها ریخته شده، لکه ننگی بر پیشانی رژیم های عربی و همه بشریت است. وسعت کشتارهای عربستان در یمن چند برابر کشتارهای اسرائیل در جنگ ژوئیه 2006 است.

این مقام حزب الله لبنان در ادامه این سوال را مطرح کرد که آیا حمله به حزب الله و تروریستی دانستن آن، شکست رژیم سعودی را در یمن جبران خواهد کرد؟، آیا این تصمیمات باعث خروج عربستان از بن بست و بحران یمن خواهد شد؟

وی تاکید کرد، رژیم سعودی امروز تنها ناکامی و شکست در یمن، عراق، سوریه، بحرین و لبنان به دست آورده و به دنبال راه و شیوه ای است که این شکست را جبران کند اما بعد از تصمیمات عربستان ضد حزب الله، این حزب بدون توجه به تصمیمات و تحریم ها و تهدیدها، راه خود را به سوی پیروزی ها تکمیل می کند.

نبیل قاووق اذعان کرد، حزب الله امروز در بهترین شرایط و روزهای خود قرار دارد و بعد از مشارکت در سوریه از نظر نظامی یا سیاسی یا مردمی قویتر شده و این، یاس و ناامیدی آن ها را افزایش داده است.

۱۳۹۴/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...