نسخه چاپی

محمّد كرمی راددر گفتگو با نما مطرح كرد :

با اقتصاد مقاومتی می توانیم الگوی سایر كشورها قرار بگیریم

عکس خبري -با اقتصاد مقاومتي مي توانيم الگوي ساير کشورها قرار بگيريم

نماینده سابق مجلس گفت: : با عمل به اقتصاد مقاومتی، دشمنان ما متوجه می شوند كه همچنان كه ما در عرصه های مختلف علم و فناوری پیشرفت می كنیم در بحث اقتصاد هم در مقام عمل و اقدام كاری خواهیم كرد كه ان شاءالله الگوی بسیاری از كشورهای دنیا باشیم و آمریكا و اذنابش از ما الگو بگیرند و این می تواند سرمشق خیلی خوب و مهمی باشد. طبیعتاً بهترین پیروزی برای ما شكست آمریكا در سیاست های تحریمی آنها است.

محمّد کرمی راد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص لوازم تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: یکی از مهمّ ترین مسائلی که در بحث اقتصاد مقاومتی می تواند مدنظر قرار بگیرد مبارزه با فساد اداری و اقتصادی است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری هم بوده است. زیاده خواهی ها و سوءاستفاده هایی که در این باب صورت گرفته و رابطه هایی که وجود داشته است. وام های کلان آنچنانی که بعضاً از رسانه ملی مطرح می شود و دل هر دردمندی را به درد می آورد. طبیعتاً برخورد با اینها از سوی دستگاه قضایی باید صورت بگیرد در راستای تسهیل و فراهم کردن زمینه مناسب برای کسب و کار و امنیت سرمایه گذاری در سراسر کشور. بنابراین من فکر می کنم امسال را باید سالی بسیار مهمّ و اساسی در این راستا به حساب آورد.

وی ادامه داد: با عمل به اقتصاد مقاومتی، دشمنان ما متوجه می شوند که همچنان که ما در عرصه های مختلف علم و فناوری پیشرفت می کنیم در بحث اقتصاد هم در مقام عمل و اقدام کاری خواهیم کرد که ان شاءالله الگوی بسیاری از کشورهای دنیا باشیم و آمریکا و اذنابش از ما الگو بگیرند و این می تواند سرمشق خیلی خوب و مهمی باشد. طبیعتاً بهترین پیروزی برای ما شکست آمریکا در سیاست های تحریمی آنها است.

کرمی راد با بیان اینکه علی رغم اینکه ما در راستای برجام به تعهدات خود عمل کردیم و حسن نیت خود را ثابت کردیم اما دشمن هنوز به تعهدات خود عمل نکرده و برخی موانع هنوز رفع نشده است، اظهار داشت: مسئله مهمّ بعد از موضوع برجام این است که آنها به دنبال برچیدن صنایع موشکی بخصوص بالستیکی ما هستند.طبیعتاً جمهوری اسلامی ایران و بخصوص رهبر عزیز انقلاب آب پاکی را روی دست همه ریخته اند و مخصوصاً در رابطه با بحث موشک و مذاکره به صراحت پاسخ آنهایی که دل به آمریکا و غرب بسته اند را دادند و این نشان می دهد که رهبر عزیز انقلاب با اتکاء بر قدرت لایزال الهی و با توجه به حمایت های بی حد و حصر مردم شریف ایران اسلامی از نظام، قاطعانه موضع گیری می فرمایند.

وي افزود: امیدواریم که مسئولین و مردم کمک کنند تا چه در بخش های خصوصی و چه بخش های دولتی، در مقام عمل و اقدام کارهای اساسی صورت بگیرد. به عنوان مثال در استان کرمانشاه که متأسفانه صنایع و معادن، در طول 37 سال گذشته پیشرفت آنچنانی نداشته باید سیاست بر این باشد که بتوان صنایع تبدیلی و صنایع جانبی را به کمک ظرفیت و پتانسیل قوی ای که در استان وجود دارد، به کمک دامداری و کشاورزی بیاید و این می تواند سرآغاز یک حرکت مثبت هم برای اشتغالزایی و هم برای تولید داخلی و هم برای توجه ویژه به بخش های مختلف خصوصی و دولتی باشد و ان شاءالله نتایج حاصل از این را ما هم در کوتاه مدت و هم در میان مدت وبلندمدت خواهیم دید و خواهیم دید که نظرات کارشناسی مقام معظم رهبری و توجهات ویژه ایشان، یکی از کلیدی ترین راهبردهای برون رفت از وضعیت تهدیدها و تحریم های دشمن خواهد بود.

۱۳۹۵/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...