نسخه چاپی

رئیس جمهور چه زمانی آماده پاسخگویی خواهد بود؟

آذربایجانی غریب برای روحانی!

آذربایجان غربی همچنان از سفر استانی حسن روحانی بی نصیب مانده و نتوانسته مطالبات خود را از جمله احیای دریاچه ارومیه و فرهنگستان زبان آذری به گوش دولت برساند.

به گزارش نما به نقل از آناج، بیش از دو سال از روی کار آمدن کابینه تدبیر و امید می گذرد و دولت همچنان مشغول برنامه ریزی و فعالیت های خود است. فارغ از اینکه عملکرد دولت حسن روحانی در این دو سال چگونه بوده و چه فراز و نشیب هایی داشته، موضوع، سفرهایی استانی است که استارت آن از دولت نهم زده شد.

سفر های استانی یکی از مقوله هایی است که دولت اهتمام ویژه ای برای آن دارد به شدت مصر است که خلأهای موجود در عملکرد خود را از طریق دیدار چهره به چهره با مردم پر کند.

حسن روحانی در ایام انتخابات 92 وعده های فراوانی را به مردم خطه آذربایجان غربی داد که از جمله مهم ترین آنها (غیر از اقتصاد و برنامه 100 روزه و ...) احیای دریاچه ارومیه و تاسیس فرهنگستان آذری بود.

همگان واقفند که با توجه به بارش های اخیر، دریاچه ارومیه توانست تا حدود بسیاری ناچیزی احیا شود ولی هزینه های چند میلیاردی ستاد احیا همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشته و هیچکس حاضر نیست ریزی از این هزینه ها را در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

از طرفی فرهنگستانی تشکیل شد که پاتوق سیاسیون کهنه کار اصلاح طلب گشت و اکنون یک سال از تاسیس آن می گذرد که با آن هیئت مدیره سیاسی این فرهنگستان هنوز خروجی قابل توجهی نداشته است.

اما فارغ از این بحث ها ، مسئله این است ؛ حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران تقریباً به اکثر نقاط کشور سفر کرده و به مطالبات مردم گوش می سپارد ولی این آذربایجان غربی است که همچنان از سفر استانی حسن روحانی بی نصیب مانده و نتوانسته مطالبات خود را از جمله احیای دریاچه ارومیه و فرهنگستان زبان آذری به گوش دولت برساند.

این در حالی است که برخی نقاط از کشور بوده که روحانی برای بار دوم به آنجا سفر کرده است.

البته باید منتظر ماند و دید که روحانی چه زمانی آماده پاسخگویی به مطالبات مردم آذربایجان غربی خواهد بود؟

۱۳۹۵/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...