نسخه چاپی

چرا انریكه به ذخیره‌های بارسا بی‌اعتماد است؟

سرمربی بارسلونا زیاد به بازیكنان ذخیره این تیم اعتماد ندارد.

به‌ گزارش ‌نما آس نوشت: لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا هنوز به نیمکت ذخیره خود اعتماد کامل پیدا نکرده و در زمانی که تیم نتیجه‌ نگرفته است نیز کمتر از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده می‌کند. حتی در یک دیدار پس از آسیب‌دیدگی‌ بازیکنش، 10 نفره به بازی ادامه و تعویضی نکرد.

بارسلونا که یکی از بهترین تیم‌های کنونی جهان است، ترکیب اصلی قدرتمندی دارد اما بیشتر بازیکنان ذخیره این تیم در حد و اندازه بازیکنان اصلی تیم نیستند. بارسلونا در این فصل 52 بازی رسمی انجام داده است. سرمربی این تیم از ماه آگوست (ابتدای فصل) که برابر سویا در سوپر جام اروپا قرار گرفت تا آخرین بازی‌اش در شنبه این هفته‌ برابر ر‌ئال‌ ماد‌رید، تنها 25 بار از سه تعویض ممکن در یک بازی استفاده کرده است.

در 31 بازی لالیگا، بارسلونا 14 بار از سه بازیکن تازه نفس استفاده کرد. 12 بازی از دو تعویض بهره برد و در چهار بازی تنها یک بازیکن فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. در دیدار برابر والنسیا در مستایا یک بر یک به پایان نرسید. انریکه تغییری در ترکیب تیم ایجاد نکرد. در لیگ قهرمانان در نیمی از هشت بازی انجام شده بارسلونا، از سه تعویض خود استفاده کرد. انریکه در سه بازی به دو تغییر بسنده کرد و برابر آرسنال در ورزشگاه امارات، هیچ بازیکن جدیدی وارد میدان نشد. در جام حذفی نیز در هشت بازی، سه بار از تمام تعویض‌هایش استفاده کرد. یک بازی دو تعویض و سه دیدار یک تغییر ایجاد کرد.

با پایان یافتن این هفته‌ لالیگا بارسلونا کمترین استفاده را از بازیکنان ذخیره خود در میان دیگر تیم‌ها داشته است. تنها 72 تعویض در این تیم انجام شده است. 10 تغییر کمتر از دیپورتیوو لاکرونیا و 13 جابه‌جایی کمتر از ر‌ئال‌ ماد‌رید و اسپانیول داشته است.

۱۳۹۵/۱/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...