نسخه چاپی

استیماچ:

خلعتبری مشكل بزرگی دارد

سرمربی تیم سپاهان گفت: به این مساله كه كدام تیم در پایان قهرمان می شود، توجهی ای نداشته ام و اصلا هم برایم جالب نبوده و نخواهد بود.

به گزارش نما ایگور استیماچ در گفت وگو با کاپ، درباره بازی با لوکوموتیو ازبکستان و شرایط تیم خود اظهار داشت: بازی با لوکوموتیو برای ما بسیار مهم است و ما در این دیدار به سه امتیاز کامل این بازی چشم دوخته ایم. پیروزی در این بازی می تواند ما را در ادامه راه امیدوارتر سازد.

وی افزود: امیدوارم شرایط جوی در دیدار با لوکوموتیو بهتر از بازی قبلی مان در اصفهان باشد که وزش شدید باد و بارش شدید باران شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بود به طوری که نتوانستیم از میزبانی خود به نحو احسن استفاده کنیم و بازیکنان هم در این شرایط آب و هوایی کیفیت لازم را نتوانستند ارایه دهند.

سرمربی سپاهان درباره میزان آمادگی بازیکنان و تیم سپاهان بیان داشت: اکثر بازیکنان به جز خلعتبری که هنوز مشکل بزرگی دارد برای این بازی آماده هستند و با توجه به تمریناتی که در طول تعطیلات پشت سر گذاشته ایم برای مقابله با لوکوموتیو در آمادگی به سر می برند.امیدوارم بتوانیم از این میدان با دست پر به اصفهان برگردیم.

استیماچ درباره اینکه در پایان لیگ چه تیمی عنوان قهرمانی را از خود خواهد کرد، گفت: چون ما کارهای زیادی در سپاهان برای انجام دادن داشته ایم اصلا توجه ای به این مساله نداشته ام و برایم جالب هم نبوده که بدانم در پایان لیگ کدام تیم قهرمان خواهد شد. با این حال فکر می کنم از بین تیم های پرسپولیس، استقلال و استقلال خوزستان با توجه به اینکه فصل خوبی را تا اینجا پشت سر گذاشته اند یکی از آنها احتمالا قهرمان لیگ خواهد شد.

۱۳۹۵/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...