نسخه چاپی

از درگیری لفظی پیروانی تا انتخاب «سلطان» به عنوان بهتربن مربی بعد از انقلاب

آنچه در برنامه 90 گذشت

برنامه 90 دوشنبه شب با انتخاب سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهتربن مربی بعد از انقلاب همراه بود.

به گزارش نما به نقل از میزان، اولین برنامه 90 در سال 95 برگزار شد که انتخاب بهترین مربی ایرانی پس از انقلاب، موضوع نظرسنجی این برنامه بود.

با اعلام نتایج این نظر سنجی علی پروین با کسب 64 درصد آرا، بالاتر از امیر قلعه‌نویی،‌ منصور پورحیدری و محمد مایلی‌کهن به عنوان بهترین مربی ایرانی بعد از انقلاب انتخاب شد.

در بخش دیگری از برنامه، علیرضا عزت‌کرامت، کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران میهمان برنامه 90 بود. وی در این برنامه با گلایه‌های خود نسبت به مشکلات مالی این تیم اعلام کرد برخی از بازیکنان این تیم که در خوابگاه هستند، به دلیل اینکه پولی ندارند، شب‌ها دیر می‌خوابند تا صبح دیر‌تر بیدار شوند و صبحانه نخورند!

همچنین دیگر میهمان حضوری برنامه 90، افشین پیروانی، مدیر تیم‌ ملی ایران بود. پیروانی با علیرضا اسدی دبیر فدراسیون جدال لفظی پیدا کرد. البته هنگام صحبت پیروانی، اسدی روی خط حضور نداشت.

داوری بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم از موضوعات جالب دیگر این برنامه بود. مسعود مرادی، کارشناس داوری برنامه اعلام کرد در صحنه گل دوم سیاه جامگان به پرسپولیس، قبل از اخراج سوشا مکانی، بازیکن سیاه‌جامگان روی عالیشاه خطا کرده بود.

همچنین طبق گفته مرادی قبل از گل استقلال خوزستان به استقلال تهران، خطایی روی پرو پچیچ انجام شده بود.

۱۳۹۵/۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...