نسخه چاپی

رسایی: بركناری در كار نیست

نایب رئیس كمیسیون اصل ۹۰ مجلس بركناری خود و جانشینی شاه‌حسنی برای مسئولیت پرنده فساد در فوتبال را رد كرد و گفت: آقای شاه‌حسینی امروز رابط كمیسیون با قوه قضائیه برای پیگیری پرونده شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در پرونده فساد در فوتبال از ابتدا آقای شاه حسینی به عنوان کارشناس پرونده در کنار بنده به همراه چند تن از کارشناس دیگر همکاری می‌کردند.

وی افزود: از روز ابتدای بررسی و در مسیر تهیه گزارش پرونده فساد در فوتبال آقای شاه حسینی حضور داشتند. پس از اتمام مرحله اول گزارش پرونده فساد در فوتبال و ارجاع پرونده به دستگاه قضایی، لازم بود رابطی بین کمیسیون و قوه قضائیه، پرونده را پیگیری کند. با توجه به سوابق قضایی و تسلط آقای شاه‌حسینی در حوزه قضا و فوتبال از طرف آقای پورمختار حکم صادر شد که در ادامه این مسیر پیگیر قضایی این موضوع آقای شاه‌حسینی باشند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: قطعا پرونده به شکل کامل‌تری در مراحل قضایی پیگیری می‌شود. در حقیقت آقای شاه‌حسینی پیگیری قضایی این پرونده را از این به عهده دارند؛ چراکه گزارش تهیه و تمام شد، یعنی مرحله اول کار بسته شده و از این جا به بعد پیگیری قضایی دارد که بر عهده اقای شاه حسینی است.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...