نسخه چاپی

بوكس المپيك 2012 - لندن

پیروزی روزبهانی و صعود به جمع 8 نفر

احسان روزبهانی تنها نماینده باقیمانده بوكس ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل بوكسور تركیه‌ای به جمع 8 بوكسور برتر وزن 81 - كیلوگرم المپیك راه یافت.


به گزارش نما، احسان روزبهاني كه در نخستين ديدار خود در مرحله يك شانزدهم نهايي مقابل مونروي از كلمبيا به پيروزي رسيده بود، براي راهيابي به جمع 8 بوكسور برتر وزن 81 كيلوگرم مقابل بهرام مظفر از تركيه به روي رينگ رفت و با نتيجه 18 بر 12 به پيروزي رسيد.

راند اول با نتيجه 5 بر 4 به سود روزبهاني به پايان رسيد. بوكسور وزن 81 كيلوگرم ايران اگر ثانيه‌هاي پاياني مقاومت مي‌كرد مي توانست با اختلاف بيشتري پيروز شود.

روزبهاني در راند دوم گاردش را كاملا باز گذاشته بود و ضربه‌هاي زيادي را دريافت كرد و نتيجه راند اول به سود حريف تكرار شد و كار به تساوي 9 بر 9 كشيده شد.

راند سوم روزبهاني بسيار بهتر كار كرد و با ضربات پیاپی مظفر ترک را به گوشه رینگ برد و دو بار نیز تا آستانه ناک داون حریف پیش رفت و در نهایت در این راند با نتیجه 9 بر 3 پيروز شد و در مجموع با نتیجه خوب 18 بر 12 به برتری رسید و به جمع 8 بوکسور برتر راه یافت.


7.jpg

 روزبهاني به اين ترتيب بامداد پنجشنبه ساعت 2:30 در مرحله يك چهارم نهايي به مصاف نیازیمبتوف قزاقستانی می رود و در صورت پيروزي در این بازي با صعود به نیمه نهایی مدال برنزش را قطعي خواهد كرد.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...