نسخه چاپی

سلمان رشدی در چند قدمی خودكشی

عکس خبري -سلمان رشدي در چند قدمي خودكشي

نويسنده كتاب موهن آيات شيطاني با وجود تقديم يك انگشتر الماس نتوانست موافقت نامزدش را براي پنجمين ازدواج جلب كند.

به گزارش شبكه العالم، «سلمان رشدي» با وجود تقديم يك انگشتر الماس 7 قيراطي به «ميشل باريش»، با مخالفت او مواجه شد.

روزنامه «تايمز آو اينديا» با انتشار اين خبر نوشت: رشدي تاكنون 4 ازدواج ناكام داشته كه آخرين مورد آن يك ستاره تلويزيوني بود.

رشدي، نويسنده هندي الاصل تبعه انگلستان است كه پس از نوشتن كتاب توهين آميز آيات شيطاني، با موج خشم ملتهاي اسلامي مواجه و مجبور شد به زندگي مخفيانه روي بياورد.

يادآور مي شود آذرماه گذشته نيز روزنامه انگليسي ديلي ميل از هرزگي و رسوايي هاي اخلاقي رشدي خبر داده بود.

روزنامه انگليسي ديلي ميل در اين زمينه به 4 بار ازدواج سلمان رشدي با برخي مدل هاي انگليسي اشاره كرد و از افشاي روابط دختري 30 ساله با نامبرده در فضاي اينترنت خبر داده بود. «دوراح رز» در صفحه فيس بوك خود ضمن انتشار برخي پيام هاي مبتذل مبادله شده ميان وي و رشدي، از تهديد شدن دراين باره توسط رشدي خبر داد.

به گزارش ديلي ميل، «سلمان رشدي كه عمده شهرتش را نه به دليل نويسندگي بلكه به دليل داشتن روابط غير اخلاقي و داستان هايي كه پيرامون زندگي شخصي اش وجود دارد به دست آورده، اخيرا پس از داشتن روابط غيراخلاقي با يك دختر جوان كه به دليل روابط غيراخلاقي با مردان شهره است، با وي درگيري لفظي پيدا كرده است. رشدي 64 ساله پس از آن كه با دوراح رز قرار گذاشت و با وي پيام هاي غيراخلاقي رد و بدل كرد، اكنون با وي دچار مشكلاتي شده و اين مشكلات حتي منجر به بروز جنگ لفظي ميان دو طرف شده است. اين در حالي است كه اين جنگ لفظي حتي به رسانه ها نيز كشيده شده است.رز از رشدي به عنوان انساني بي ادب كه چندين بار نامه خشونت آميز ارسال كرده ياد مي كند».

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...