نسخه چاپی

مانور تذكر لسانی در قم برگزار شد

مانور تذكر لسانی در راستای امر به معروف و نهی از منكر لسانی با حضور تشكل‌های مردمی در قم برگزار شد.


به گزارش نما به نقل از فارس ، در این مانور که در هسته مرکزی شهر قم برگزار شد بیش از 300 نفر از برادران و خواهران هیئت‌های مذهبی و فعالان مساجد، گروه بشیر و تعدادی از تشکل‌های مردمی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام مجید بیک‌زاده مسئول برگزاری مانور تذکر لسانی اظهار داشت: این مانور بدون هیچ گونه درگیری و با تاثیرگذاری بالا برگزار شده و توصیه‌های بزرگان دین که بر تذکر لسانی همراه با محبت و رأفت تاکید دارند رعایت شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را زمینه‌سازی برای فراگیر شدن امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: استقبال آمران به معروف و ناهیان از منکر نشان دهنده این است که زمینه و ظرفیت همگانی شدن این دو فریضه الهی وجود دارد.

وی ادامه داد: قبل از برگزاری این مانور جلساتی با شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و اصناف داشته‌ایم که مسئله تذکر لسانی در مجتمع‌های تجاری و نهادها جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام بیک‌زاده گفت: مرحله اول این طرح صبح شنبه برگزار شده و مرحله دوم آن نیز به زودی با حضور تعداد بیشتری از آمران به معروف برگزار می‌شود.

وی بدپوششی و روزه‌خواری را از مهم‌ترین منکرات جامعه برشمرد و گفت: البته وضعیت شهر مقدس قم از نظر رعایت پوشش و سایر ارزش‌های الهی به مراتب بهتر از سایر شهرهای کشور است اما تعداد اندکی که این موارد را رعایت نمی‌کنند نیاز به تذکر لسانی دارند.

وی با تاکید مجدد بر لزوم همگانی شدن تذکر لسانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز جامعه بدون تخلف و جرم خواهد بود و اگر این دو فریضه الهی همگانی شود دیگر جایی برای ارتکاب تخلف و جرم در جامعه وجود نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...