نسخه چاپی

میثاقیان: اگر بمیریم،ضد فوتبال بازی می كنیم!

عکس خبري -ميثاقيان: اگر بميريم،ضد فوتبال بازي مي کنيم!

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: «اگر چه تاكنون گل نزده‌ایم اما بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم.»

به گزارش نما به نقل از فارس، اکبر میثاقیان در مورد دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: «بازی خیلی سختی داریم، فولاد جزو تیم‌های پر مهره لیگ است و از یک مربی خیلی خوب بهره می‌برد. دو تیم در یک شرایط آب و هوایی تمرین و تقریبا مثل هم بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست دهیم.»


وی در مورد انتقاداتی که از تیمش مبنی بر عدم گلزنی مهاجمان می‌شود، عنوان کرد: «هرچند تاکنون گلی نزدیم، اما بهترین دفاع لیگ را داشتیم و هنوز گلی دریافت نکردیم. مدت زیادی از لیگ نگذشته و تنها 3 هفته را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما رفته رفته بهتر می‌شوند و مهاجمان‌مان در بازی‌های بعدی گلزنی هم می‌کنند. یک تیم جوان را داریم و بازیکنان ما نیاز به حمایت دارند، همه بازی‌ها سخت است و هواداران باید برای حمایت از ما به استادیوم بیایند.»


میثاقیان در مورد اینکه از بازی آلومینیوم و فولاد به عنوان دربی جنوبی‌ها یاد می‌شود، گفت: «مردم جنوب همه عاشق فوتبال هستند و علاقه بسیار زیادی به این ورزش دارند. به نوعی این مسابقه دربی جنوبی‌هاست و تعبیر جالبی است که از آن می‌شود.»


وی در مورد اینکه از تیمش به دلیل اینکه بازیکنان، خود را زیاد به زمین می‌اندازند انتقاد می‌شود، اظهار داشت: «دیگر اگر مُردیم، خودمان را زمین می‌اندازیم، فکر می‌کنم اینطور دیگر کسی انتقادی نکند. کسی از قصد این کار را انجام نمی‌دهد و حتما آسیبی دیده که روی زمین افتاده است.»

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...