نسخه چاپی

دوربین های هواوی P9 را لایكا نساخته است!

طبق اخبار منتشر شده در تك شات، حدود دو ماه پیش هواوی و لایكا اعلام كردند كه قصد دارند با یكدیگر همكاری داشته باشند و قرار بود این همكاری به تولید یك اسمارت فون مجهز به دوربین لایكا منجر شود. هواوی بعدها تولید اسمارت فون هواوی P9 را تایید كرد و پس از رونمایی از این گوشی، مشخص شد كه یك دوربین با برند لایكا در قاب پشتی جا خوش كرده اما ظاهراً این برند باعث فریب كاربران شده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به گزارش نما مشاهده برند لایکا در قاب پشتی باعث شده بود بسیاری از کاربران به این فکر بیافتند که دوربین این گوشی توسط شرکت لایکا ساخته شده است اما پس از مدتی مشخص شد که نام لایکا در قاب پشتی هواوی P9 تنها یک برند است. همچنین به تازگی کشف و پس از آن توسط هواوی تایید شده که ماژول دوربین هواوی P9 تنها توسط شرکت لایکا تایید شده است و این شرکت آلمانی تولید کننده دوربین، هیچ دخالتی در توسعه و ساخت دوربین این گوشی نداشته است.

علاوه بر این به نظر می رسد که یک شرکت چینی به نام Sunny Optical Technology در پشت این ماجراست. البته نمی توان گفت که شرکت لایکا در ساخت این دوربین بی تاثیر بوده است چرا که وب سایت هواوی اعلام کرده الگوریتم کیفیت تصویر یا “Picture Quality Algorithm” را با مهندسی مشترک لایکا تولید کرده است و این یعنی لایکا در ساخت دوربین هواوی P9 مشارکت داشته است هرچند که این مشارکت بسیار جزیی بوده باشد.

۱۳۹۵/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...