نسخه چاپی

كفاشیان:انتخابات فدراسیون برگزار می شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینكه دولت پذیرفت انتخابات با وجود اینكه به تصویب هیات دولت نرسیده برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، علی کفاشیان در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک اظهار داشت: فیفا برای این مرکز تجهیزات اختصاص می دهد. قرار است خدماتی ارائه شود. این مرکز یکی از بخش‌های مورد نیاز تیم ملی بود. خدا را شکر توانستیم آن را افتتحا کنیم. ساخت این مرکز 3/5 سال به طول انجامید.

وی درباره اینکه از کی روش چه خبر دارد گفت:فعلا ارتباطات مان با کی روش از راه دور است.

رئیس فدراسیون درباره اساسنامه فدراسیون و روندی که طی شده تا این انتخابات بدون تصویب برگزار شود گفت: ما نامه ای برای وزیر ورزش نوشتیم که اگر وی تایید کند این اساسنامه مورد تایید است و اگر تایید را از دولت بگیرد می توانیم انتخابات را برگزار کنیم و با توجه به اینکه دولت پذیرفت انتخابات با وجود اینکه به تصویب هیات دولت نرسیده برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه اگر کاندیداهای ریاست فدراسیون در مجمع انتخاباتی به دوسوم آرا نرسند پیش بینی نشده است که چه اتفاقی می افتد ادامه داد: به هر حال مجمع وجود دارد و رئیسی که می خواهد رای بیاورد باید دو سوم آرا را کسب کند اما اگر این اتفاق نیفتد مجمع باید تنفسی بدهد تا دوباره ثبت نام صورت بگیرد. آن گاه مجمع دوباره تصمیم گیری کند و اسم نویسی صورت گیرد و دوباره انتخابات برگزار شود.

رئیس فدراسیون درباره معرفی خود به عنوان نایب رئیس اول احتمالی فدراسیون بعدی گفت: قصد من کمک به فوتبال کشور است. به همین خاطر فرقی نمی کند که چه کسی رئیس فدراسیون باشد و در صورتی که بتوانم کمک می کنم.

وی درباره اینکه چه کسی رئیس فدراسیون می شود گفت: من حق رای دارم البته به عنوان عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نه به عنوان رئیس فدراسیون. هر کسی که رای بیاورد به او کمک می کنم اما در انتخابات مشخص می شود که چه کسی رای می آورد.

کفاشیان در ارتباط با اینکه آیا با رفتن وی کارمندان فدراسیون نیز تغییر می کنند یا خیر، خندید و گفت:نه آنها می مانند و حقوق هایشان هم اضافه می شود زیرا من به آنها حقوق کم می دهم.


۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...