نسخه چاپی

همدانی: شانس قهرمانی استقلال اصلاً كم نیست

مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته تأكید كرد كه شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری به‌هیچ عنوان كم نیست.

به گزارش نما ستار همدانی در مورد رقابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: از چند هفته پیش گفتم که استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی هستند و یکی از این دو تیم به احتمال فراوان قهرمان خواهد شد. فوتبال البته قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان استقلال خوزستان را با جوان‌های جویای نام و مربی خوبش نادیده گرفت. من به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم و امیدوارم که همیشه موفق باشد.

وی ادامه داد: به نظر من پرسپولیس باتوجه به اینکه در صدر جدول قرار دارد می‌تواند از این فرصت استفاده کند. این تیم هم در طول این فصل مثل استقلال یا تیم‌های دیگر حاشیه داشت، ولی پرسپولیسی‌ها این حواشی را خوب مدیریت کردند. متأسفانه استقلال در مقاطعی از فصل دچار مشکل شد، ولی صمیمانه آرزو می‌کنم که این تیم قهرمان شود. به‌نظر من شانس قهرمانی استقلال به‌هیچ عنوان کم نیست و آنها باید تا آخرین هفته تلاش خود را انجام دهند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: استقلالی‌ها نباید به‌هیچ عنوان ناامید شوند. مطمئناً اگر این تیم بتواند بیشترین امتیاز را بگیرد، باتوجه به اینکه پرسپولیس احتمال دارد امتیاز از دست بدهد آن وقت می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

۱۳۹۵/۲/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...