نسخه چاپی

تعجب بیل از راهیابی دیرهنگام منچستر سیتی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید از اینكه منچسترسیتی زودتر از این به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود نكرده، متعجب است.

به گزارش نما به نقل از میزان، گرت بیل که پس از پیوستن به تیم فوتبال رئال‌مادرید در سال 2013، سه‌شنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین بار در انگلیس به مصاف یک تیم لیگ برتری خواهد رفت، به خبرنگاران گفت: چیزی که من را متعجب کرده این است که چرا من‌سیتی زودتر از اینها به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده بود.

وی ادامه داد: آنها در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند و تبدیل به یکی از قدرت‌های لیگ برتر انگلیس و البته اروپا شده‌اند. امیدوارم در بازی سه‌شنبه شب بتوانیم آنها را متوقف کنیم.

در حالی که در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید و بایرن‌مونیخ با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد، مهاجم ولزی سفیدپوشان مادریدی عنوان کرد: فرقی نمی‌کرد در این مرحله با چه تیمی تقابل کنیم، به نظر من منچسترسیتی تیم بزرگی است و با شایستگی خود را به جمع چهار تیم برتر رسانده است. به هر حال به هر تیمی می‌خوردیم کار سختی در این مرحله داشتیم.

بیل در بخش پایانی اظهاراتش تأکید کرد: در حال حاضر ما از اعتماد به نفس خوبی برخورداریم. درست است که در بازی رفت از مرحله قبل در خانه ولفسبورگ عملکرد خوبی نداشتیم اما از آن بازی درس گرفتیم و اشتباهات خود را درست کردیم. ما باید بازی خود ر به منچسترسیتی تحمیل کنیم.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...