نسخه چاپی

مقتدی صدر: چوبه‌های دار را برچینید!

رهبر جریان صدر از تظاهرات كنندگان عراقی خواست تا چوبه‌های دار برافراشته شده در میدان "تحریر" بغداد را بر چینند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، مقتدی صدر در پاسخ به پرسشی دربارۀ احتمال به تعویق افتادن تظاهرات فردا، سه شنبه، و نیز واکنش های منفی به برافراشتن چوبه های دار نمادین در میدان "تحریر"، گفت: "اعتراضات ادامه خواهد داشت و نه تنها تظاهرات فردا به تعویق نمی افتد، بلکه اقدامات دیگری برای افزایش فشار بر عاشقان سهم خواهی های سیاسی و وابستگان به آنان انجام خواهد شد".

صدر، همچنین، از تظاهر کنندگان خواست "چوبه های دار را برچینند و ضمن مسالمت آمیز برگزار کردن تظاهرا فردا، با نیروهای امنیتی همکاری و از تعدی بر آنان خود داری کنند".

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تظاهرکنندگان درخواست کرد "شعارهای متحد سر دهند و با دوری از تنش آفرینی های سیاسی بی فایده، به دروغ پراکنی ها بی توجه باشند و بدون سستی، به یاری عراق بشتابند".

صدر از عشایر عراق نیز درخواست کرد تا فردا، به خاطرعراق، پیشگام تظاهرات باشند. وی همچنین از فرهیختگان، کارکنان نهادها، جریان های مدنی و اقلیت های عراق خواست تا همراه با ملت به خیابان ها بیایند و "اصلاحات، بازگشت حقوق غارت شده و مجازات مفسدان را مطالبه کنند تا عراق از فساد، محرومیت و سهم خواهی های سیاسی رها شود".

گفتنی است مقتدی صدر یکشنبه، از به تعویق افتادن تظاهراتی که قرار است فردا برگزار شود، خبر داده بود.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...