نسخه چاپی

ماموریت رئال در بازی امشب چیست؟

هدف رئال در بازی امشب كاملا مشخص است؛ اینكه مانع رقم خوردن یك نتیجه بد دیگر در بازی رفت شوند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، رئال در سال‌های اخیر که در نیمه نهایی چمپیونزلیگ حضور داشته، به جز سال 2014 که قهرمان رقابت‌ها شد، در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی شکست خورده و همین موضوع در بازی برگشت باعث حذف آنها شده است.

فصل 11-2010، رئال مقابل بارسا در خانه 2-0 شکست خورد و در بازی برگشت، با کسب نتیجه 1-1 در نوکمپ از رقابت ها کنار رفت.

فصل 12-2011 سپیدپوشان در دیدار رفت نیمه نهایی به مصاف بایرن رفتند که 2-1 شکست خوردند. در بازی برگشت با وجود برتری 2-1، در ضربات پنالتی شکست خوردند و نتوانستند به فینال راه پیدا کنند.

فصل 13-2012 شاگردان مورینیو به مصاف دورتموند رفتند که با نتیجه 4-1 در سیگنال آیدونا پارک شکست خوردند و در بازی برگشت، با وجود برتری 2-0، نتوانستند گل سوم را بزنند و از حسرت رسیدن به فینال برایشان 11 ساله شد.

فصل 14-2013 رئال در خانه موفق شد 1-0 بایرن مونیخ را شکست دهد. در حقیقت تنها فصلی که سپیدپوشان در بازی رفت به پیروزی رسیدند، فصلی بود که قهرمان شدند. در بازی برگشت، شاگردان آنچلوتی با نتیجه 4-0 بایرن را در هم کوبیدند و راهی فینال شدند.

فصل 15-2014، رئال در بازی رفت 2-1 مغلوب یوونتوس شد و در خانه نیز نتیجه ای بهتر از 1-1 کسب نکرد و بار دیگر حذف شد.

حال هدف رئالی ها مشخص است. اگر آنها بتوانند از رقم خوردن شکست در دیدار رفت جلوگیری کنند، شانس زیادی برای کسب پیروزی در برنابئو و صعود به فینال دارند. در حقیقت رئال همیشه در برنابئو نتایج خوبی گرفته و در صورت کسب نتیجه ای خوب در اتحاد، می‌تواند به نتیجه بازی برگشت امیدوار باشد.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...