نسخه چاپی

چرا ما مثل عراقی‌ها مقاومت نكردیم؟

فدراسیون فوتبال عراق تاكید كرده است فقط در ایران میزبان تیم‌های عربستان و امارات خواهد بود!

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، در پی چالش ایجاد شده میان فدراسیون فوتبال عراق و فدراسیون فوتبال کشورهای عربستان و امارات که حاضر نیستند که برای بازی با تیم عراق به تهران سفر کنند ر رئیس فدراسیون فوتبال عراق در نشست دوحه گفته است فقط در ایران میزبان تیم‌های عربستان و امارات خواهد بود.

تاکید فدراسیون فوتبال عراق مبنی بر اینکه فقط در تهران پذیرای کشورهای عربستان و امارات خواهد بود حتی این دو کشور را مجاب کرده که به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیغام بدهند که تلاش کند ممنوعیت عراق مبنی بر برگزاری بازی‌های داخلی در کشورش لغو شود. محرومیتی که البته از سوی فیفا اعمال شده است.

فدراسیون فوتبال عراق ضمن پافشاری مبنی بر اینکه فقط در ایران دیدارهای خانگی خود را برگزار خواهد کرد پیش دستی کرده و شکایتی هم را به فیفا فرستاده! در این شکایت آمده است عراق – ایران را به عنوان میزبان خود معرفی کرده. کشوری که در دور مقدماتی هم برگزار کننده بازی‌های عراق و حتی افغانستان هم بوده اما عربستان و امارات جبر می‌کنند و می گویند برای بازی به ایران نمی‌آیند آن‌هم به بهانه‌هایی که بیشتر سیاسی است.

مقاومت و پافشاری عراق حتی کشور امارات را وادار به این کرده که از تصمیم خود صرف نظر کند و منتظر تصمیم فیفا باشد.

حال این سؤال مطرح می‌شود چرا ما مثل عراقی‌ها مقاومت نکردیم و منتظر رأی فیفا نماندیم؟ اصل چرا به فیفا شکایت نکردیم؟ عربستانی‌ها گفتند ما در ایران بازی نمی‌کنیم و ایران هم به راحتی رأی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که تحت لابی عربستانی‌ها بود را پذیرفت! در حالی که اگر ایران همانند عراق مقاومت می‌کرد و تصمیم گیری را به فیفا می‌سپرد بی شک دستاورد بهتری نصیب ما می‌شد.

۱۳۹۵/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...