نسخه چاپی

ششمین جشنواره فرهنگی هنری كارگر ایرانی برگزار شد

ششمین جشنواره فرهنگی هنری كارگر ایرانی به منظور تكریم و تقدیر از مقام شامخ كارگران و تجلیل از چهره های كارگری فعال در حوزه فرهنگ و هنر ۸ اردیبهشت توسط فرهنگسرای كار برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرخو رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در این جشنواره با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارگران هنرمند به اهمیت و نقش کارگران در رشد و اعتلای میهن اسلامی ایران اظهار کرد: توجه و رسیدگی به حقوق کارگران زحمت کش از وظایف خطیر مدیران اجرایی کشور است.

وی ادامه داد: با بسط و توسعه فرهنگ کار وکارآفرینی می‏توانیم زمینه های رشد و توسعه و ارتقای همه جانبه را در عرصه تولید و سازندگی فراهم آوریم. ایشان خاطر نشان نمودند یکی از وظایف فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به امور کارکنان و کارگران شهرداری و در وهله دوم رسیدگی به امور کارگران شهر تهران می باشد.

محسنی شهردار منطقه9 نیز با تبریک هفته کارگر بر اهمیت نقش کار و کارگر و وظیفه نهادهای فرهنگی اجتماعی در تکریم از جامعه کارگران خدوم و زحمتکش تاکید کرد.

در این مراسم از کارگران هنرمند شرکت کننده در ششمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی با اهدای جوایز و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

همچنین در کنار این جشنواره نمایشگاهی از آثار کارگران هنرمند شامل معرق، گل چوب، تابلو فرش، گلیم بافی، قلم زنی، نقاشی، و ... به نمایش گذاشته شد.

۱۳۹۵/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...