نسخه چاپی

80 درصد از جوانان اسرائیلی الكلی هستند

افزایش مصرف مشروبات الكلی در بین نوجوانان صهیونیست به حدی نگران كننده شده كه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به دامان پلیس این رژیم برای جلوگیری این معضل اجتماعی شده است.

به گزارش نما ، خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا) نوشت: تلاش صهیونیست‎ها برای افزایش جمعیت بدون توجه به مسائل هویتی و اجتماعی آن نتایج نامطلوب به دنبال داشته و منجر به افزایش مصرف مشروبات الکلی میان جوانان اسرائیلی شده است به طوری که نتایج پژوهش یک موسسه اسرائیلی نشان می دهد 80 درصد از جوانان اسرائیلی الکلی هستند.

موسسه اسرائیلی « عیلم » که در زمینه وضع اجتماعی جوانان تحقیق می‎کند نتایج پژوهش جدید خود را منتشر کرد.

جامعه آماری پژوهش مذکور 20 هزار جوان اسرائیلی را شامل شده است و نتایج آن نشان می دهد دست کم 80 درصد از جوانان که مورد بررسی قرار گرفته اند ، سه بار در هفته مشروبات الکلی مصرف می‎کنند.

همچنین براساس نتایج این تحقیق میزان استفاده بی رویه و مفرط از مشروبات الکلی در بین جوانان اسرائیلی نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی در مدیریت مسائل اجتماعی به علت شکاف‎های موجود دچار معضلات عدیده‎ای شده است که ناشی از تلاش شدید صهیونیست‎ها برای افزایش جمعیت بدون توجه به مسائل هویتی و اجتماعی است.

افزایش مصرف مشروبات الکلی در بین نوجوانان صهیونیست به حدی نگران کننده شده که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به دامان پلیس این رژیم برای جلوگیری این معضل اجتماعی شده است.

نتانیاهو پیشتر در دیدار از پاسگاه های پلیس خواستار تلاش کابینه رژیم خود برای مقابله با فروش مشروبات الکلی به جوانان کم سن شد و گفت این پدیده مانند یک بیماری واگیر درحال به خطر انداختن سلامت کودکان و جوانان است.

مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان اسراییلی در سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است به حدی که کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از آمار رسمی کابینه این رژیم اعلام کرد میزان کودکان معتاد به مصرف مشروبات الکی در فلسطین اشغالی در دهه گذشته افزایش چشمگیری داشته است به گونه ای ای که کودکان این رژیم در بین کودکان مصرف کننده مشروبات الکلی در کشورهای جهان ، رده دوم را از آن خود کرده اند.

۱۳۹۵/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...