نسخه چاپی

رئیس فراكسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما:

در عصر شبهات دینی، كاهش ساعات تعلیمات دینی، خسران بزرگی است

عکس خبري -در عصر شبهات ديني، کاهش ساعات تعليمات ديني، خسران بزرگي است

امروز كه دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی هر روزه شبهات تازه‌ای را در غالب برنامه‌ها و بازی‌ها و شبكه‌های اجتماعی می‌آورد، انتظار می رود كه مسئله دین و دینداری و تربیت با جدیت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد .

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، مبنی بر کاهش ساعت آموزه‌های دینی ومعرفتی اظهارداشت: بحث آموزش دروس دینی و قرآنی از درس‌های کلیدی و زیر بنایی دانش آموزان است که مباحث مطروحه در آموزش و پرورش باید بر اساس آن صورت بگیرد. این موضوع که ساعات آن از 4 ساعت به 2 ساعت تقلیل یابد، و یا ادغام شود، باید توجیه محکمه پسندی داشته باشد و الا این مسئله مورد پذیرش نیست .
وی افزود: در حالی که در آموزش و پرورش جایگاه خاص قرآنی در نظر گرفته شده و مرتب در حال رشد است چه در دولت قبل و چه این دولت، بودجه‌های خوبی را براي آن قرار داده ایم، لذا این کاهش و محدودیت آموزش درس دینی توجیه پذیر نیست. امروز که دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی هر روزه شبهات تازه‌ای را در غالب برنامه‌ها و بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌آورد، انتظار می رود که مسئله دین و دینداری و تربیت با جدیت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد .
افتخاری تصریح کرد: به فرمایش حضرت آقا وزیر آموزش و پرورش انسانی مؤمن هستند، هم توضیحاتی در این رابطه بدهند و هم تا زمان نگذشته این خسران را جبران کنند.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...