نسخه چاپی

عاقبت تلخ ارتباط پنهانی با پسر جوان

پسر جوان بعد از یكسال دوستی، زمانی كه با مخالفت دوست پنهانی‌اش برای ادامه رابطه مواجه شد، تصمیم به انتقام از او گرفت.

به گزارش نما به نقل از آنا، چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا شهرستان ساری رفت و از مزاحمت‌های فرد یاد افراد ناشناسی در فضای مجازی خبر داد. او گفت: شخص یا اشخاص ناشناسی با ایجاد صفحه‌ای به نام دختر بنده در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او کرده و با نسبت دادن مطالب توهین آمیز و خلاف واقع به وی موجبات سلب آسایش بنده و خانواده‌ام را فراهم کرده است. دخترم به شدت افسرده شده است و از شما می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کنید.

به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس فتا استان قرار گرفت و در ادامه با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان موفق شدند هویت فردی را که ایجاد مزاحمت کرده بود را دستگیر کنند.

متهم جوان پس از دستگیری در رابطه با انگیزه‌اش از انتشار این تصاویر گفت: حدود یک سالی با دختر شاکی دوست بودم اما وی بدون توجه به احساسات من، به این دوستی پایان داد. او در این مدت از نظر مالی و روحی به من لطمه زیادی زده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. بعد از آن شروع کردم به ارسال پیامک‌های توهین آمیز و انتشار تصاویر خصوصی او در تلگرام.

سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتا استان مازندران در این رابطه گفت: متهم جوان با تکمیل تحقیقات با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

۱۳۹۵/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...