نسخه چاپی

كاركردن با پدرم سخت است

به دلیل اخلاق‌ خاص پدرم در جریان فیلمسازی، همكاری با او سخت است.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،امیرحسین فتحی بازیگر سینما در خصوص همکاری با حسن فتحی گفت: من به‌جز پدرم با فیلمسازان دیگر نیز کار کرده‌ام اما به دلیل خصوصیات و اخلاق‌ خاص پدرم در کارگردانی، کار کردن با او سخت‌ است.

وی افزود: من با آقایان موتمن، برزیده و میرباقری هم کار کرده‌ام. کار کردن با پدرم و میرباقری سخت‌تر بود. چون ایشان هم مثل پدرم خصوصیات خاصی در کار دارند. اما با بازیگر دوست هستند و این به کیفیت و بهبود روند کار کمک می‌کند.

فتحی با اشاره به جدیدترین فیلم سینمایی با بازی خود گفت: «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» ژانر پلیسی_اجتماعی دارد و می‌تواند علاقه‌مندان به این ژانر را جذب کند. امیدوارم این فیلم هرچه زودتر اکران شود.

وی با اشاره به تأثیر پدرش بر علاقه‌مندی به سینما گفت: وقتی در خانواده‌ای متولد و بزرگ می‌شوی که به یک شغل خاص مشغولند و یا کار هنری می‌کنند به این کار علاقه‌مند می‌شوی و به این راه می‌روی. من بعد از چند ایفای نقش در اثر پدرم کار کردم و این نبوده که به واسطه حرفه ایشان بمانم و فقط با پدر کار کنم. به‌طور قطع علاقه پدر در انتخاب راه من موثر بوده است اما اینکه در بازیگری ماندگار شوم یا خیر، به خودم بستگی دارد.

۱۳۹۵/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...