نسخه چاپی

خط‌ قرمز نامزدها در رقابت‌های‌ انتخاباتی‌

عکس خبري -خط‌ قرمز نامزدها در رقابت‌هاي‌ انتخاباتي‌

میزگرد انتخاباتی "انتخاب اصلح" با حضور حسین طلا، مجتبی رحمان‌دوست، محمد سلیمانی، لاله افتخاری و بتول نامجو برگزار شد.

لاله افتخاری عضو جبهه متحد اصولگرایان هم با با حضور در میزگرد انتخاباتی «انتخاب اصلح»، در پاسخ به این سؤال که خط قرمز اصولگرایان کجاست، اظهار داشت: ما باید خط قرمزها و ارزش‌هایی را مورد توجه قرار دهیم که برای آنها خون داده‌ایم.

وی ادامه داد: تا جایی می‌توان برای داغ شدن تنور انتخابات با یکدیگر رقابت کرد و تشکیل جبهه داد که آتش آن همه را نسوزاند.

نماینده مردم تهران در مجلس گم نکردن هدف اصلی در انتخابات را یکی دیگر از خط قرمزها دانست و گفت: تا زمانی که ستون‌ها و ارزش‌های انقلاب زیرسؤال نرود رقابت مطلوبی شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کاندیداهای مختلف باعث آشنایی مردم با سلایق متنوع و رویش ظرفیت‌های نظامی می‌شوند، اظهار داشت: از برکت نظام افرادی تربیت شده‌اند که شایستگی دارند در مهمترین نهاد کشور خدمت کنند.

افتخاری داشتن نمایندگان با ذائقه‌های مختلف را یک ارزش دانست و تأکید کرد: این تنوع و تکثر تا جایی ارزشمند است که به تخریب و سرگردانی مردم منجر نشود.

وی با بیان اینکه مردم تا جایی مایل به رقابت هستند که دچار ابهام نشوند، تصریح کرد: رعایت حرمت استوانه‌های نظام و زیرسؤال نرفتن آنها یک خط قرمز مهم است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان همچنین گفت که در حال حاضر رقابت فرزندان انقلاب کم‌کم به فضای رودررو قرار گرفتن استوانه‌های نظام تلقی می‌شود؛ نباید این القا صورت گیرد دو شخصیت در رأس دو نهاد معتبر روحانیت در برابر یک شخصیت روحانی دیگر قرار گرفته‌اند؛ مردم و روحانیت نهادی در حمایت از مقام معظم رهبری هستند و اگر افرادی بخواهند با رقابت بین روحانیت حرکت کنند قطعا این امر خط قرمز است.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...