نسخه چاپی

دستگیری تعدادی از منافقین در سوریه

سایت عكس السیر سوریه از بازداشت 35 نظامی ترك و 5 تن از عناصر گروهك تروریستی منافقین در خاك این كشور خبر داد.

به گزارش رسا، پایگاه خبری عکس السیر سوریه از دستگیری پنج تن از عناصر گروهک تروریستی منافقین در روزهای گذشته در این کشور خبر داد.

این سایت تاکید کرد که نیروهای امنیتی سوریه موفق شدند 40 نظامی را در هنگام ورود به خاک این کشور بازداشت کنند که 35 تن از آنان از نظامیان ترکیه و 5 تن دیگر از اعضای گروهک تروریستی منافقین هستند.

عکس السیر سوریه افزود: افراد بازداشت شده اعتراف کردند که جمعی از منافقین در پادگان های گروه های مسلح سوریه در خاک ترکیه و با حمایت های برخی کشورهای عربی و غربی مشغول به آموزش هستند تا در سوریه به عملیات تروریستی بپردازند.

خبرهای رسیده از سوریه حاکیست که تعداد فراوانی از منافقین هم اکنون در سوریه حضور یافته و در کنار گروه های مسلح در حال مبارزه با نظام بشار اسد هستند و تعداد دیگری نیز در پادگان های نظامی ترکیه مشغول به آموزش هستند.

از سوی دیگر، عدی الخدران، قائم مقام شهر خالص در استان الانبار عراق در گفت وگو با روزنامه استقامت از همکاری نیروهای منافقین با سران حزب بعث که در روزهای گذشته از سوریه به عراق بازگشته اند، خبر داد.

وی گفت: همکاری بزرگی میان منافقین و سران حزب بعث که به تازگی از سوریه به عراق بازگشته اند در حال شکل گرفتن است و جلسات متعددی میان مسؤولان گروهک منافقین و حزب بعث در روستاهای شهر خالص برگزار می شود

۱۳۹۱/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...