نسخه چاپی

نماینده مردم نایین

رای نمایندگان به هیئت رئیسه همان رای مردم است

عباسعلی پوربافرانی در خصوص بی‌احترامی رسانه‌های زنجیره به نمایندگان مجلس در پی‌ رای نیاوردن عارف در انتخابات هیئت رئیسه گفت: این گروه از نظام و مردم نیستند و قطعا انسان‌های مسئله‌داری هستند كه به دنبال ایجاد مانع بر سر راه كشور هستند.

به گزارش نما عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بی‌احترامی رسانه‌های زنجیره به نمایندگان مجلس در پی‌ رای نیاوردن عارف در انتخابات هیئت رئیسه گفت: قرآن در خصوص این افراد می‌فرماید "فی قلوبهم مرض"؛ در واقع افرادی که این مباحث را پس از انتخابات مطرح می‌کنند، افراد مشکل‌داری هستند.

وی افزود: رای نمایندگان به اعضای هیئت رئیسه در واقع رای مردم به هیئت رئیسه مجلس است؛ این افراد واقعا اگر طرفدار آقای عارف هستند، شیوه آقای عارف مشخص است، ایشان اولین کسی بودند به آقای لاریجانی تبریک گفتند.

نماینده مردم نایین در مجلس با بیان اینکه این افراد و رسانه‌ها عده‌ای معدود و مریض هستند اظهار داشت: این گروه از نظام و مردم نیستند و قطعا انسان‌های مسئله‌داری هستند که به دنبال ایجاد مانع بر سر راه کشور هستند.

پوربافرانی با اشاره به اینکه کسی برای نمایندگان مجلس تصمیم‌گیری نمی‌کند عنوان کرد: نمایندگان مجلس کسانی هستند که از دل مردم به مجلس راه یافته‌اند و هیچکس حق دخالت و تصمیم‌گیری برای نمایندگان مجلس را ندارد.

۱۳۹۵/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...