نسخه چاپی

نخستین جلسه تحقیق از قاتل ستایش كوچولو پشت درهای بسته دادگاه كیفری تهران + عكس

عکس خبري -نخستين جلسه تحقيق از قاتل ستايش کوچولو پشت درهاي بسته دادگاه کيفري تهران + عکس

نخستین جلسه تحقیق درباره پرونده قتل ستایش ،دختر شش ساله افغان كه به دست پسر نوجوان ایرانی كشته شده است امروز در دادگاه كیفری یك استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از رکنا، در این جلسه که در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد پدر و مادر و وکیل مدافع اولیای دم حضور داشتند که شکایت خود را اعلام کردند و گفتند خواهان صدور حکم قصاص برای قاتل ستایش هستند. ولی چون در این جلسه وکیل امیر حسین حضور نداشت تحقیق از قاتل نوجوان صورت نگرفت و به وی تفهمیم اتهام هم نشد و هیئت قضایی عنوان کردند که ادامه جلسه تحقیق به هفته آینده موکول شده است.
به گزارش این پرونده تلخ:بیست و یکم فروردین ماه امسال دختر 6 ساله افغان به نام ستایش در ورامین ناپدید شد و یک روز بعد مشخص شد پسر 16ساله همسایه به نام امیر حسین که رفت و آمد صمیمی ای با خانواده دخترک داشتند وی را ربوده و در خانه پدری اش پس ازآزارواذیت وی را با ضربات چاقو کشته است.
شواهد نشان می داد پسر نوجوان جنازه را نیز در وان حمام با اسید سوزانده تا آثار جنایت باقی نماند.این جنایت و انتشار خبر ان در رسانه ها و فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

۱۳۹۵/۳/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...