نسخه چاپی

طنین شعار یاعلی و الله اكبر در ارتش رژیم صهیونیستی!

در ادامه وحشت نظامیان صهیونیست از رزمندگان حزب الله؛ ارتش صهیونیستی رزمایشی متفاوت برگزار و جنگ با رزمندگان حزب الله را شبیه سازی كرد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی که لباس هایی شبیه حزب الله لبنان پوشیده بودند، یا علی گویان به نیروهای خودی تیراندازی کردند.

براساس این گزارش در رزمایشی که با هدف شبیه سازی حمله حزب الله به اسرائیل انجام می شد، سربازان اسرائیلی در حالی که لباس هایی شبیه حزب الله لبنان پوشیده بودند، با شعار الله اکبر و یاعلی حمله به نیروهای خود را شبیه سازی کردند.

پایگاه اینترنتی صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ویدئویی را از آموزش نظامی سربازان این رژیم در الجلیل، واقع در نزدیکی مرز لبنان منتشر کرده و نوشته است: آموزش ها از ماه ها پیش آغاز شده بود و سربازان اسرائیلی با پوشیدن لباس هایی شبیه حزب الله لبنان و برافراشتن پرچم آنان و با استفاده از سلاح های قدیمی حزب الله، از جمله تیربارهای کلاشینکف و موشک اندازها، فریاد الله اکبر و یا علی سر می دادند.

این روزنامه افزود: این مانور شرایطی را که ممکن است اسرائیل، در جنگ احتمالی با حزب الله، با آن روبرو شود، شبیه سازی کرده است.

۱۳۹۵/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...