نسخه چاپی

افزایش شانس ایران برای كسب سهمیه جدید

كمانداران جانبازان و معلولین كشورمان در روز نخست رقابت های انتخابی تیر و كمان چك در مرحله مقدماتی ریكرو شركت كردند و یك قدم به كسب سهمیه ریو نزدیك شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین کشورمان برای کسب سهمیه کامپوند بانوان در مسابقات انتخابی چک شرکت کرده است که در کلاس بندی این تورنمنت کلاس پزشکی سیده زهرا حسینی در w1 مورد تائید قرار گرفت و بر این اساس تیم ایران علاوه بر شانس کسب سهمیه در کامپوند بانوان، شانس خوبی در کسب یک سهمیه در کلاس w1 بانوان نیز دارد.

سیده زهرا حسینی در روز نخست این رقابت ها در کلاس w1 رقابت های بخش جهانی هشتم شد و به مرحله یک چهارم راه پیدا کرد و در مسابقات بخش کسب سهمیه نیز به عنوان اول دست یافت و از شانس بالایی برای دریافت سهمیه ریو برخوردار است.

در پایان رقابت های روز نخست مرحله مقدماتی ریکرو مردان ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی به ترتیب چهارم و پنجم شدند و اصغر فتاحی که برای ثبت رنکینگ خود در این رقابت ها حاضر شده است به جایگاه چهل و هشتمی بسنده کرد و محدثه کهنسال در بخش ریکرو بانوان به عنوان بیست و هفتمی مسابقات دست یافت.

ادامه مسابقات ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی در مرحله یک شانزدهم روز پنجشنبه پیگیری و اصغر فتاحی در مرحله یک بیست و چهارم و محدثه کهنسال در مرحله یک هشتم فردا به میدان می روند.

مجید کاکوش نیز در کلاس W1 ششم شد و به مرحله یک هشتم این رقابت ها راه یافت.
در ادامه رقابت های مقدماتی امروز، هم اکنون کمانداران ایران در کامپوند مردان و بانوان به مصاف حریفان رفته اند.

مسابقات کسب سهمیه در کلاس W1 روز چهارشنبه برگزار می شود.

۱۳۹۵/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...