نسخه چاپی

اجرای طرح حامی ویژه نیازمندان در ورودی غربی پایتخت

شهردار منطقه 9 از اجرای طرح حامی ویژه نیازمندان و تقویت شبكه خیرین در منطقه خبر داد و گفت: این طرح برای حمایت از خانواده های بی بضاعت راه اندازی شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حمید محسنی گفت: اجرای این طرح از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و ایجاد حلقه وصل بین نیازمندان و حامیان ، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به محرومان و استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه در محلات از اهداف این طرح است.

وی افزود: در حال حاضر چندین خانواده در سامانه حامی ثبت نام شده اند و برای فرآیند ثبت نام ، خانواده های نیازمند توسط خیرین و دبیران شورایاری محلات و ... شناسایی و به خانه های خدمات اجتماعی معرفی می شوند.

شهردار منطقه 9 اذعان داشت: با توجه به ظرفیت بالای این طرح ، امکان ثبت نام برای خانواده های بیشتری وجود دارد.

وی با تاکید بر اجرای طرح حامی و ادامه اجرای آن در منطقه نیز اظهار داشت: این طرح شامل حامیان صلح ، حامی مالی ، حامی عاطفی ، حامی آموزشی و حامی شغلی است و از سال گذشته تا به حال ، تنها 123 خانواده ثبت نام کرده اند و انتظار داریم در آینده تعداد بیشتری در این سامانه ثبت نام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهراری منطقه 9، محسنی ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات با توجه به نیاز خانواده ها ، دیگر در بین محله ها خانواده نیازمندی نباشد.

۱۳۹۵/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...