نسخه چاپی

خبر خوش برای مشتاقان عتبات عالیات

حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از افزایش سهمیه اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: مقرر شده بود در پانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13هزار نفر اعزام شوند، اما به دلیل استقبال زیاد، این تعداد به حدود 17 هزار دانشگاهی افزایش داده شد.

وی با اعلام این مطلب که اسامی زائرین اصلی و ذخیره از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات پس از قرعه‌کشی در سایتwww.labbayk.ir اعلام شده است، گفت: سهمیه اضافه شده به نسبت تاریخ هایی که ثبت نام بیشتری دارند، قرعه‌کشی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از اول مرداد ماه آغاز و تا 8 آبان ماه ادامه خواهد یافت و در این مدت درمجموع حدود 17 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی افزود: با نزدیک شدن به عید سعید فطر قرعه کشی سهمیه جدید در قالب 110 کاروان به صورت اینترنتی روز دوشنبه 14 تیرماه توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام خواهد شد و نتایج از 15 تیر ماه از طریق سایت لبیک به اطلاع پذیرفته شدگان محترم خواهد رسید.

متقاضیانی که در مرحله اول قرعه‌کشی انتخاب نشده‌اند، می توانند با مراجعه به لینک مشاهده نتایج قرعه‌کشی عتبات از ساعت 16 روز سه شنبه 15 تیرماه در سایت لبیک نتایج را مشاهده کنند.

۱۳۹۵/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...