نسخه چاپی

قیمت مرغ پرواز كرد

قیمت هر كیلو مرغ در هفته‌های گذشته بین 7 هزار و 600 تومان بوده و این در حالی است كه قیمت گوشت گوسفندی بدون تغییر بین 30 تا 31 هزار تومان است.

به گزارش نما به نقل از میزان، گوشت و مرغ یکی از اقلام مصرفی سفره خانوارهای محسوب می‌شود و افراد بر حسب توانایی خود اقدام به خرید می‌کنند.

در حالی که در روزهای گذشته با توجه به ماه مبارک رمضان شاهد افزایش نجومی قیمت مرغ تا 8 هزار تومان هم بودیم ولی در این میان قیمت گوشت گوسفندی هفته‌ه است که بدون تغییر بوده و در قیمت 30 تا 31 هزار تومان ثابت مانده است.

قیمت مرغ با توجه به گفته یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی به علت عدم جوجه ریزی مرغداران در ماه‌های گذشته سیر صعودی گرفته و پیش بینی می‌شود قیمت این کالا در روزهای آینده به زیر 7 هزار تومان برسد.

وی در ادامه افزود: قیمت واقعی این محصول برای مرغداران 7 هزار تومان است و ارزش قیمتی کمتر از آن به نفع مرغدار نخواهد بود.

با این وجود علیرضا ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص تغییر قیمت گوشت در هفته‌های گذشته گفت: قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های اخیر هیچ تغییری نداشته و قیمت همچنان برای فروشنده 27 هزار تومان و برای خریدار 30 تا 31 هزار تومان است.

وی در ادامه افزود: قیمت گوشت گوسفندی با توجه رکود در بازار در چند هفته گذشته تغییری نکرده و هیچ گونه پیش بینی برای افزایش قیمت در روزهای آینده نیز نداریم.

۱۳۹۵/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...