نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

ارائه آمارهای مضحك آمریكا برای فریب افكار عمومی است/ گروه های تروریستی محصول سازمان های جاسوسی غرب هستند

عکس خبري -ارائه آمارهاي مضحك آمريكا براي فريب افكار عمومي است/ گروه هاي تروريستي محصول سازمان هاي جاسوسي غرب هستند

آمریكایی ها آمار تعداد قربانیان غیر نظامی عملیات پهبادهایش را در هفت سال اخیر بین 64 تا 116نفر اعلام كرده است در حالیكه همین تعداد یا بیش از آن تنها در یك حمله هوایی این پهبادها به شهادت رسیده اند. ارائه چنین آمار خنده داری از طرف آمریكایی ها تنها برای فریب افكار عمومی و توجیه عملكرد خود است داعش و النصره و بقیه گروه های تروریستی خود محصول سازمان های جاسوسی غرب هستند

دولت آمریکا بعد از کشمکش های بین المللی دو روز پیش مسئولیت کشته شدن ۱۱۶ غیر نظامی در کشورهایی که با آمریکا در حال جنگ نیستند را قبول کرد و این آمار را مربوط به ژانویه 2009 تا 31 دسامبر 2015 میلادی دانست اما همه میدانند که این آمار ارائه شده طنزی بیش نیست. انجمن روزنامه نگاری تحقیقی آمریکا طی انتشار آماری اعلام کرده است که تعداد تلفات به بیش از 966 نفربوده است و تنها تلفات ناشی از حملات در سومالی از سال 2007 تاکنون به بیش از 31 نفر رسیده است. در سال 2007 هم در هر ماه به طور میانگین 12 حمله در مناطق مرزی و کوهستانی افغانستان انجام شده و هر ماه به طور متوسط 55 قربانی داشته است.
محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما، در مورد این آمار ارائه شده توسط آمریکا گفت: آمریکایی ها در همه جای دنیا و در همه ی وجوح مرتکب جنایت شده اند، به طور مثال عملکرد آنها در زندان های عراق به حدی وحشتناک بود كه خشم جهانیان را برانگیخت و مسئولان را نگران این مسئله کرد که نکند با این انزجار به وجود آمده از طرف جهانیان جان اتباع آمریکایی در کشورهای مختلف به خطر بیفتد و جایگاه خود کشور آمریکا در جهان و آوازه اش به عنوان کشور صلح دوست از مسیر خود خارج شود! این افتضاح نشان دهنده ابعاد شکنجه و نقض حقوق بشر توسط آمریکایی هاست.
کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: امروز کشتی ها و هواپیماها هم به محلی برای شکنجه تبدیل شده است، علاوه بر آن آمریکایی ها به هر نحو ممکن از جمله با پهبادهای خود مناطق بسیاری در کشورهای مختلف را بمباران کرده است که در بسیاری از این موارد زنان و کودکان و افراد بیگناه کشته شدند، اما طبق معمول در این گونه موارد، برای اینکه آمریکایی ها از زیر بار حقوقی حمله به افراد بیگناه و زنان و کودکان شانه خالی کند و مصون بماند. یا این گونه بمباران ها را ناشی از اشتباه در هدف گیری عنوان کردند و یا اصولا منکر کشتار بیگناهان شدند و طوری وانمود کردند که گویی تروریست ها را هدف قرار داده بودند و پذیرش علنی ماهیت غیر مسلح و بیگناه بودن این فوج کثیر را انکار کردند. چنین حرکاتی توسط منافقین نیز انجام می گیرد، آنها هم زن و بچه مردم و افراد غیر نظامی را مورد هدف قرار می دهند پس چه تفاوتی بین صلح جویی آمریکا و حملات تروریستی منافقین است؟
وي افزود: آمریکایی ها آمار تعداد قربانیان غیر نظامی عملیات پهبادهایش را در هفت سال اخیر بین 64 تا 116نفر اعلام کرده است در حالیکه همین تعداد یا بیش از آن تنها در یک حمله هوایی این پهبادها به شهادت رسیده اند. ارائه چنین آمار خنده داری از طرف آمریکایی ها تنها برای فریب افکار عمومی و توجیه عملکرد خود است داعش و النصره و بقیه گروه های تروریستی خود محصول سازمان های جاسوسی غرب هستند.
قدیری ابیانه گفت: اگر یک آمریکایی کشته شود غرامت چند صد میلیون دلاری خواسته می شود، اما وقتی آمریکایی ها افراد غیر نظامی کشورهای دیگر را به شهادت می رسانند از بابت غرامت یک 1000 دلاری هم پرداخت نمی کنند و وضعیت همیشه به همین منوال بوده و خواهد بود. حقوق بشر آمریکایی همیشه برپایه ظلم بوده است و کشور های زخم خورده از آمریکا توقعی هم جز این ندارند.

۱۳۹۵/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...