نسخه چاپی

آخرین وضعیت ترافیكی جاده‌های پرتردد كشور

رئیس پلیس راه استان گلستان نیز در مورد وضعیت جاده‌ای در استان گلستان گفت: ترافیك در بیشتر محورهای اصلی استان گلستان روان است و تردد ادامه دارد اما از عصر امروز احتمال افزایش ترافیك در محور جنگل گلستان وجود دارد.

به گزارش نما سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در مورد وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان البرز در حال حاضر اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور کرج ــ چالوس وجود دارد. همچنین در آزادراه تهران ــ کرج نیز در هر دو لاین شمالی و جنوبی دارای شرایط تردد عادی خودروها است.

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به لزوم هوشیاری رانندگان در سفر و لزوم رعایت مقررات و قوانین بیان کرد: تردد خودروها در محور کرج ــ چالوس به‌خلاف سنگینی ترافیک در حال انجام بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ترافیک روان در جاده‌های استان گلستان

رئیس پلیس راه استان گلستان نیز در مورد وضعیت جاده‌ای در استان گلستان گفت: ترافیک در بیشتر محورهای اصلی استان گلستان روان است و تردد ادامه دارد اما از عصر امروز احتمال افزایش ترافیک در محور جنگل گلستان وجود دارد.

سرهنگ علی عبدی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته در محورهای استان گلستان یک فقره تصادف منجر به فوت و 13 تصادف منجر به جرح ثبت شده است.

وی تصریح کرد: علت بیشتر تصادفات در محورهای استان گلستان در این مدت عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و تغییر مسیر ناگهانی بوده است.

عبدی گفت: با پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید فطر طرح ترافیکی تابستانه در استان گلستان آغاز شده است.

رئیس پلیس راه گلستان تصریح کرد: بر این اساس تردد هر گونه وسیله نقلیه سنگین در جاده‌های استان به‌جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی تا روز جمعه از ساعت 6 صبح تا 12 شب ممنوع است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای یاسوج و سی‌سخت

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای یاسوج و سی‌سخت خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر و استقبال مسافران و گردشگران از جاذبه‌های طبیعی در کهگیلویه و بویراحمد، پلیس راه این استان آمادگی کامل را برای خدمات‌رسانی به مسافران دارد.

وی عنوان کرد: تمامی واحدهای انتظامی به‌ویژه کارکنان و نیروهای پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ترافیک در همه محورها به‌ویژه مرکز استان و سی‌سخت نیمه‌سنگین اما روان بوده است.

سیاهپور با اشاره به وضعیت ترافیک در ورودی و خروجی‌های شهرها، خاطرنشان کرد: ترافیک 10 کیلومتر اول ورودی و خروجی در یاسوج مرکز استان در غروب و اوایل شب سنگین است.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن متبرکه در استان کهگیلویه و بویراحمد سنگین است.

مسدودشدن جاده بندر امام ــ ماهشهر تا اطلاع ثانوی

در محورهای جنوب کشور نیز با توجه انفجار در پالایشگاه بوعلی سینای ماهشهر که از دیروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به‌گفته رئیس پلیس راه استان خوزستان به‌منظور رعایت مسائل ایمنی و به‌دلیل اتفاقات رخ‌داده در شهرستان ماهشهر، اتوبان خلیج فارس به‌سمت بندر ماهشهر از خروجی اهواز تا اطلاع ثانوی برای خودروهای سنگین کاملاً مسدود است.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: به‌دلیل حفظ شرایط ایمنی برای مردم و خودروها اتوبان خلیج فارس به‌سمت بندر امام و ماهشهر مسدود شده و فقط خودروهای امدادی امکان عبور دارند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: همچنین از فلکه پلیس در بندر امام خمینی(ره) به‌سمت منطقه ویژه بندر امام نیز مسیر کاملاً مسدود است و شرایط در این محل تحت کنترل نیروهای راهور است.

وی از مردم خواست به‌منظور حفظ سهولت عبور خودروهای امدادی و عملیاتی از تردد غیرضروری در این مسیرها خودداری کنند.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین نیز در مورد آخرین وضعیت راه‌های این استان اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج نیمه‌سنگین و روان بوده این در حالی بوده که در سایر محورها ترافیک عادی و تردد خودروها روان است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: از 7 صبح امروز تا ساعت یک بامداد امشب تردد کامیون و وسایل نقلیه در جاده قدیم قزوین-رشت و آزادراه قزوین-کرج ممنوع بوده و این محدودیت فردا جمعه نیز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه در تعطیلات عید فطر امسال شاهد کاهش 70 درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که این امر نشان‌دهنده توجه ویژه مسافران به قوانین رانندگی و اقدامات جدی نیروهای پلیس است.

بیگلری گفت: اکثر تصادفات در دو روز تعطیلات عید فطر خسارتی بوده و تصادفات جرحی و فوتی بسیار کاهش یافته است.

وی رعایت فاصله طولی، عدم توقف در حاشیه بزرگراه‌ها، تردد با سرعت مطمئنه را از مسافران خواستار شد.

۱۳۹۵/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...